לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

הדברת חולדות – מדוע חשוב להזמין מדביר מקצועי?

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

הדברת חולדות היא עניין לאנשי מקצוע, רק מדבירים מנוסים שיש להם את הידע והכלים הדרושים לבצע את העבודה, יכולים לטפל בהן. תזמינו מדביר חולדות מקצועי ותיהנו מתוצאה איכותית!  

זקוקים לשירותי הדברת חולדות מקצועית? אנחנו בפרפקט הדברות, מספקים לכם את השירות הטוב ביותר שקיים היום בשוק. אנחנו דואגים להגיע אליכם במהירות, בכל עת, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, מוכנים לכל קריאה. אנחנו מספקים לכם את אפשרויות ההדברה האיכותיות ביותר, עם 100 אחוז הצלחה, שירות אמין, ומחיר אטרקטיבי לכל כיס. אחרי שאנחנו נגיע אליכם, אף חולדה לא תרצה להישאר אצלכם!

 

חושד שיש לי חולדה בבית איך אדע בוודאות?

 

ישנם שני סימנים בולטים שישנה חולדה בבית וצריך לקרוא לאבי מפרפקט הדברות לטפל בבעיה.

סימן ראשון – אם אתה מוצא בבית גללים גדולים, שחורים, המזכירים במראה שלהם צורה של גרעין של זית. אלו גלגלים של חולדות. להבדיל מגללים קטנים יותר בצורה ובגודל של שומשום שחור, השייכים לעכברים.
זיהוי הגללים, מאפשר לנו לדעת באיזה מכרסם מדובר והמסלול שהוא עבר. כך נדע איפה נכון להציב את המלכודות השונות עם הפתיונות המותאמים בשביל ללכוד את החולדה. יש גם את החולדה המצויה שצורת הגללים שלה היא עגולה עם שפיצים בצדדים.

סימן שני – אם מגלים סימני כרסום במוצרי מזון, פירות וירקות, קופסאות מזון, רהיטים ולעתים אף במתקנים מסוימים המותקנים בבית, כמו למשל משקופי דלתות. חולדות נוהגות לכרסם מתקנים כאלו בשביל לשנן ולחדד את השיניים שלהן או לחדור למבנה שלנו.

סימן שלישי – קולות כרסום וחפירה בקיר, טבען של החולדות הוא לחפש מקום מסתור ומקום בו יוכלו לאכול את מזונם ללא הפרעה, החולדה תחפש מקומות חשוכים וצרים אשר יגנו עלייה מסכנות החיים כך שבמידה ונשמע צלילי חפירה וכרסום בקיר אלו הם צלילים המעידים על חיפוש מקום מסתור לחולדה.

סימן רביעי – קולות רשרוש, חולדות מחפשות אוכל כמו כל בעלי חיים, אם המזווה שלנו נמצא בארון כך המזווה של החולדות נמצא בפח הזבל כתוצאה מכך רשרוש של שקיות וסימני קריעה על גביהן מעיד על חולדה המחפשת את מזונה בפח שלכם.

אם אתה מגלה את ארבעת הסימנים האלה, יש לך חולדה. אל תנסה לתפוס אותה בעצמך. זה מסוכן. לכן צריך להזמין מומחה בהדברת חולדות שיש לו את האמצעים הדרושים לטפל בבעיה וללכוד את החולדה בהקדם. בשביל זה אנחנו כאן.

גם אם אתה לא רואה את החולדה וסביר להניח שלא תוכל לראות אותה מאחר והיא נוהגת להתחבא במקומות נסתרים ולעבור ממקום למקום במהירות כאשר יש שקט, אנחנו נדע איך לעשות את זה. יש לנו את הידע והניסיון. אנחנו יודעים איפה להציב את הכלים שברשותנו, בשביל שנוכל ללכוד את החולדה בזמן המהיר ביותר שנוכל. גם אם זה ייקח כמה ימים, אנחנו נתפוס אותה!

 נקלעתם לסימנים הללו צרו קשר עם אבי הלוכד מפרפקט הדברות ליצירת קשר עוד היום לחצו כאן!

 

איך יודעים שיש לנו חולדה בבית?

 

 

הסכנות שמביאות איתן חולדות – למה בכלל צריך לבצע הדברה?

 

הדברת חולדות חיונית מ-3 סיבות:

סיבה ראשונה – חולדה נושאת איתה מחלות מדבקות. החולדה מסתובבת במקום לא היגייניים ובוודאי לא סטריליים, ולכן היא נושאת מחלות שעלולות להדביק בני אדם בצורה קשה. לכן חשוב ללכוד אותן בהקדם.

סיבה שנייה – אם החולדה מתה ולא מסלקים את הגופה שלה, הגופה שלה עלולה להוות מפגע תברואתי משמעותי, בפרט אם היא נמצאת במקומות נסתרים. למשל, בתוך קיר גבס, חור בקיר או במקום אחר. אז יהיה קשה להגיע ולפנות אותה ללא שימוש באמצעים מתאימים, כתוצאה מכך עלולים להיווצר ריחות מאוד לא נעימים במקום.

סיבה שלישית – היא מכרסמת מזון, ריהוט ומתקנים בבית. זה יכול להיות מאוד לא נעים ומסוכן. שלא נדבר על העלויות הכספיות הכרוכות בכך.

חשוב לומר, אם הייתה חולדה בבית לא בהכרח שחולדות אחרות יבואו בעקבותיה. זה תלוי מאוד אם נשמעתם להוראות המדביר ואטמתם את הבית כמו שצריך, כמו כן צריך להודיע לוועד הבית שקיים נגיעות של מכרסמים בבניין ולדרוש ממנו לבצע הדברה בבניין כנגד מכרסמים. במידה ולא עשיתם זאת חולדה נוספת עלולה להופיע אצלכם בבית.

חור בקיר בו עוברת הצנרת של המזגן תאפשר חדירה נוחה וקלילה של חולדות אל הבית, סתמו את החור בצורה הרמטית.

 

כמה עולה הדברת חולדות?

 

אנחנו בפרפקט הדברות גובים החל מ-600 שקל עבור הדברת חולדות. המחיר נקבע לפי סוג המבנה בו צריך לבצע את העבודה, המיקום שלו, רמת הנגיעות, מספר טיפולים, ושעת העבודה.

אם העבודה מתבצעת לאחר שעות הפעילות (8:00-17:00), המחיר יהיה גבוה יותר.

הדברת חולדות – 100% אחריות של פרפקט הדברות עד פתרון הבעיה

אנחנו בפרפקט הדברות מבטיחים לכם 100 אחוז אחריות, 100 אחוז הצלחה, ללכוד את החולדה בבית, כמה שיותר מהר ולאפשר לכם לחזור במהרה לשגרת חיים הסדירה.

אצלנו תיהנו משירות הדברת חולדות מבוסס על ניסיון רב וידע מצטבר, בעזרת האמצעים הטובים ביותר הקיימים היום בשוק, במחיר אטרקטיבי, וזמינות של 24/7 לכל קריאה!

ודאו כי מכסי בורות הביקורת באמבטיה ובמטבח, מודבקים בקצוותיהן עם סילקון לרצפה, אחרת החולדה יכולה להרים אותו עם הראש ולחדור למבנה בקלות!

בור ביקורות
בור ביקורות

איך עובד תהליך הדברה?

 

אנחנו מבצעים את תהליך ההדברה במספר שלבים:

שלב ראשון – בוחנים את השטח בשביל להבין מאיפה החולדות הגיעו, איפה הן ממוקמות וכיצד ניתן לטפל בהן.

שלב שני – אנחנו מניחים את האמצעים הרלוונטיים בשביל לטפל בהן. נניח אותם במקומות שונים בהם החולדות יכולות להופיע, במטרה ללכוד אותן.

שלב שלישי – מעת לעת נבדוק האם החולדה נלכדה. אחרי שמצליחים ללכוד אותה, בוחנים שהשטח נקי ואין עוד חולדות במקום. אחרי שלוכדים חולדה, נשחרר אותה בשטח פתוח, מקום מרוחק מבתי מגורים.

חולדות יכולות להיכנס אל תוך המבנה בדרכים שונות: טיפוס על קיר או צינור חיצוני שקרוב אל המבנה, קפיצה ממקומות גבוהים קרובים למבנה (למשל עצים), דרך סדקים ופתחים לא נראים במבנה, אסלות, בורות ביקורת באמבטיה, חצרות, גינות, מרפסות קרקע ואפילו דרך הדלת הראשית מבלי שתשימו לב אליהן.

אנחנו בפרפקט הדברות נעזרים במספר אמצעים בשביל לבצע הדברת חולדות. אנחנו יודעים באילו אמצעים להשתמש, על פי סוג החולדה והמיקום בו היא יכולה להיות.

האמצעים בהם אנחנו משתמשים:

  •       מלכודות קפיץ
  •       תיבות האכלה עם רעל
  •       פיתיונות מותאמים

כאמור, על פי אופי המקרה, אנחנו מחליטים באילו אמצעים להשתמש, איפה להניח אותם, באיזה אופן לעשות זאת וכן באיזו תדירות.

לצפייה בשיטת הלכידה הייחודית של אבי הלוכד לחצו כאן ולא תישארו אדישים למקצועיות!

סוגי החולדות בישראל

בישראל ישנם שני סוגי חולדות עיקריים איתם אנחנו נדרשים להתמודד.

חולדת חוף – חולדה נפוצה מאוד באזורים עירוניים. מקומה העיקרי הוא בביובים, מסוגלת לשרוד זמן רב בזכות יכולת סתגלנות גבוהה, ובזכות יצר הישרדותי גבוה מכיוון שהיא נחשבת לטורפת. חולדה זו נושאת איתה המון מחלות מדבקות ולכן היא נחשבת מסוכנת מאוד לבני אדם וחיות מחמד. חולדה זאת אף נושכת אנשים בשנתם כאשר לא יהיה לא מזון זמין, וגם בגלל שהיא נחשבת טורפת ואוכלת בשר, ובעיניי החולדה, אדם שישן במיטה ולא זז הוא גוש בשר והיא תרצה לאכול. שימו לב כי החולדה לא תוקפת אנשים בשנתם, אלא מבקש לאכול ואינה מבחינה בו כבן אדם.

חולדה מצויה – ניתן לזהות אותן בזכות זנב הארוך וצבעה השחור. פעילה בכל שעות היום. מקומה העיקרי הוא בעיקר על עצים ובתוך עליות גג. אם נתקלתם בחולדה מצויה, קחו בחשבון שיתכן ויהיו עוד חולדות באזור. אז אל תמתינו ותפנו אלינו מיד ואנחנו נדאג לטפל בבעיה עבורכם!

הדברת חולדות – מדוע חשוב להזמין מדביר מקצועי
הדברת חולדות – מדוע חשוב להזמין מדביר מקצועי

לא בהכרח. לא כל החולדות נכנסות אל תוך הבית דרך צנרת הביוב. אפשרי שהחולדה תגיע ממקור אחר. אך אם אתה מגלה שיש לך הרבה חולדות בבניין או בסביבתו, רצוי מאוד לבצע הדברה של מערכת הביוב על מנת שהמקום יהיה נקי והן לא יכנסו אליך הביתה. בנוסף, אם מדובר בחולדה מצויה, אין צורך להדביר בתוך בורות הביוב.

שכיח למצוא חולדות בחצרות וגינות של בתים צמודי קרקע או בתים הממוקמים קרוב לאזורי חקלאות. בשביל לבצע הדברת חולדות ובגינה, אנו נשתמש ברעלים מושהים, כפי שהחוק מתיר לנו.

רעלים מושהים אלה, מסוכנים לבני אדם, בפרט לתינוקות, וכן לחיות מחמד ועלולים להרוג. לכן מוטב להימנע משימוש בחומרים אלו ללא פיקוח וללא מדביר מקצועי שיודע ליישם את הרעל בשטח בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר.

מדביר מקצועי הוא בעל מקצוע שיש לו ידע נרחב בתחום המכרסמים, ניסיון בהדברה בכלל ובפרט הדברת חולדות, עומדים לרשותו כל הכלים והאמצעים הנדרשים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר והוא מספק לך את כל המידע הרלוונטי, בשביל שתוכל לדעת איזו עבודה הוא ביצע וכיצד תוכל למנוע כניסת חולדות בעתיד. לרוב נוכל לדעת על מקצועיות המדביר דרך אתר האינטרנט שלו, וע"פ ביקורות של לקוחותיו.

 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader