לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

הדברת חולדות בעסק מזון

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

עסקי מזון עלולים למשוך אליהם חולדות ומכרסמים אחרים בגלל שנעשה בהם שימוש במרכיבים שונים החיוניים עבור תנאי המחייה שלהן. אך בשביל שעסקי מזון יעבדו בצורה בטוחה ואחראית, יש לעשות הכל בשביל למנוע מהם להגיע אל המקום ולשהות בו. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, פרפקט הדברות מספקת שירותי הדברת חולדות בעסקי מזון מסוגים שונים. 

יש לכם עסק מזון ונתקלתם בחולדות? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל מאיתנו שירות מהיר, יסודי ואמין. אנחנו בחברת "פרפקט הדברות" עומדים לרשותכם בכל עת ומוכנים לספק לכם שירותי הדברה איכותיים ויסודיים, 24/7, בכל יום, בכל מועד, בכל שעה. אנחנו מציעים לכם 100% איכות, 100% הצלחה, 100% אחריות. אל תהססו, צרו איתנו קשר עוד היום! 

אנשים המחזיקים ברשותם עסקי מזון או עובדים בהם, יודעים שבעת תהליך העבודה הם עלולים להתמודד עם מזיקים ומכרסמים שונים, בראשם חולדות. לצערם, הן עלולות להגיח ממקומות שונים, בין אם זה למטבח של העסק, למחסנים בו מאוחסנים מוצרי המזון השונים, ובין אם זה לחלל בו מתארחים הלקוחות המגיעים אל בית העסק. בכל מקום אליו החולדה תגיע, היא עלולה לייצר בהלה וגרוע מכך, היא תישא עמה חיידקים שעלולים לגרום למחלות וזיהומים. לכן יש לעשות הכל בשביל למנוע זאת. 

 

מדוע חולדות "אוהבות" עסקי מזון?

חולדות בוחרות להגיע דווקא אל עסקי מזון, בגלל מה שהן יכולות למצוא במקום ובשפע. קרי, מזון שיכול להשביע אותן. אם הן ימצאו אותו במקומות אחרים, אזי סביר להניח שהן ייפנו גם לשם.

הנה 4 סיבות מדוע חולדות נמשכות לעסקי מזון:

 

סיבה ראשונה – מזון בהישג יד

בין אם מדובר במסעדה, בית קפה, פאב, מכולת או רשת שיווק. בכל אחד מהמקומות, החולדות יכולות למצוא סוגי מזון שונים שיכולים לשמש אותן. המזון הוא גם גלוי ופתוח וגם נסתר. זה לא יפריע לחולדה שתכרסם את האריזה ותהנה ממה שיש בתוכה.

 

סיבה שנייה – לכלוך ופסולת

עסקי מזון יוצרים הרבה מאוד פסולת, בעת תהליך העבודה ובסופו. בשונה מבתי עסק אחרים, הפסולת מושכת אליה חולדות בגלל החומרים והרכיבים שהיא כוללת. לדוגמא, שאריות מזון, קופסאות של מזון ודברים אחרים החיוניים עבור חולדות.

 

סיבה שלישית – מקומות מסתור איכותיים

חולדות נוהגות להסתתר בתוך סדקים וחורים בקירות, בתוך קירות ותקרות גבס, בחדרים חשוכים היכן שקשה לאתר אותן שם. בעסקי מזון, החולדות יכולות ליהנות משורה של מקומות בהם הן יכולות להסתתר ולצאת "לצוד" את האוכל שלהן. זה נכון לגבי מסעדות ובתי קפה, שם הן יכולות להסתתר במטבח (מאחורי המקרר או מכשירי חשמל אחרים, בסדקים שבין ארונות המטבח לקיר ובמקומות נוספים), במחסנים או באזורים אחרים.

 

סיבה רביעית – כניסה נוחה ופשוטה

חולדות יכולות להיכנס אל תוך המבנה ממקורות שונים. החל מטיפוס וחדירה דרך חורים ופתחים וכלה דרך הדלת הראשית בתוך קרטונים וארגזים. מאחר ועסקי מזון עובדים עם ספקים שונים שמובילים אליהם קרטונים וארגזים עם רכיבים שונים, אז יש לחולדות דרך נוחה ופשוטה להיכנס פנימה.

 

מדוע חשוב להדביר חולדות בהקדם?

הדברת חולדות בעסקי מזון היא פעולה חיונית שצריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של בעל העסק, לצורך תחזוקתו והפעלתו בצורה בטוחה ובריאה. אם לא ינהג כך, הרי שהוא ועובדיו יצטרכו להתמודד עם מכת חולדות שעלולה להשפיע על התפקוד של העסק, על המוכנות של לקוחות להגיע אליו, ואפילו על היכולת להפעיל אותו בצורה חוקית, שכן הוא עלול להיסגר מטעמי סכנה לבריאות הציבור.

אם נתקלתם בחולדה בבית העסק, אל תנסו לתפוס אותה בעצמכם, תקראו למדבירים מקצועיים שיעשו זאת עבורכם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הצוות של "פרפקט הדברות" מוכן להגיע אליכם בכל שעה ויום ולטפל בעניין.

הדברת חולדות בעסקי מזון צריך להתבצע במהירות וביסודיות. הנה 5 סיבות מדוע:

  1. חולדות מהוות איום בריאותי על העובדים ועל הלקוחות במקום. בגלל העובדה שהן נושאות חיידקים ממקורות שונים ונשאיות של מחלות.
  2. מהוות מפגע תברואתי בגלל שהן מזהמות את המזון ע"י גללים ושתן. בין אם זה בעסק ובין אם זה ברכיבי המזון השונים איתם הן באות במגע.
  3. הן יכולות לגרום לנזק ממשי למבנה ולרכוש, בפרט לסחורה בבית העסק. חולדות נוהגות לכרסם דברים, דבר שיכול לגרום נזק ממשי בעלות של אלפי ועשרות אלפי שקלים.
  4. הימצאותן של חולדות בבית העסק, אפילו חולדה אחת, יכולה לייצר פאניקה ובהלה ממשית ולפגוע במוניטין של בית העסק באופן משמעותי.
  5. ככל שמבצעים את ההדברה מהר יותר, כך פותרים את הבעיה בהקדם ואפשר לחזור ולייצר סביבת עבודה וחווית שירות הרבה יותר נעימה לעובדים וללקוחות.

 

איך מתמודדים עם חולדות בעסקי מזון?

ישנן שתי גישות עיקריות להתמודדות עם חולדות בעסקי מזון:

גישה ראשונה היא חד פעמית, נקודתית, בהתאם לסיטואציה. קרי, אם מגלים חולדה בבית העסק, מזמינים מדביר שילכוד אותה ויוודא שאין עוד חולדות. זו תוכנית קצרת טווח. ייתכן ויהיה ניתן להסתפק בה, אך ייתכן שמהר מאוד נגלה שהבעיה יותר מרוכבת. לצורך טיפול כזה, המדביר ישתמש בתיבות האכלה עם פיתיון בשביל ללכוד את החולדה.

גישה שנייה, המומלצת והנכונה לכל בית עסק. ארוכת טווח וממושכת. פיזור תיבות האכלה ומלכודות בהיקף החיצוני במטרה ללכוד חולדות לפני כניסתן לבית העסק. המדביר גם יבחן את המקום, יספק עצות ורעיונות איך אפשר למנוע מצב שהחולדות יחזרו, למשל על ידי סגירת פתחים וסדקים, הקפדה על היגיינה וניקיון, וכן הוא יכין תוכנית עבודה ויחזור אל בית העסק לפחות פעם בחודש בשביל לבצע פיקוח ובקרה, לוודא שאין חולדות חדשות במקום.

לסיכום, אם אתם מחזיקים בבעלותכם עסק מזון, מסעדה, בית קפה, פאב, סופרמרקט, מכולת או כל מקום אחר, גדול או קטן, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו והצוות שלנו ב"פרפקט הדברות" ישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי אודות הדברת חולדות ונגיע אליכם בהקדם בשביל לבצע את השירות הנדרש. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום!

 

שאלות ותשובות בנושא הדברת חולדות בעסק מזון

בשביל למנוע מחולדות להגיע אל בית עסק, יש להקפיד על 4 דברים עיקריים:

1.היגיינה וניקיון בבית העסק ובסביבתו. 

2.איטום החורים והסדקים מתוכם החולדה יכולה להיכנס אל המבנה. 

3.סגירה הרמטית של מוצרי המזון במקרר, חדרי קירור וחדרי אחסון. 

4.ניטור וטיפול קבוע של מדביר מקצועי לפחות פעם בחודש.

אין צורך לסגור את העסק, אלא יש לקרוא לנו, אנחנו נלכוד אותה ונבחן אם יש חולדות נוספות במקום. אם יתגלו הרבה חולדות וכל עוד הן לא רצות ללקוחות בין הרגליים, ניתן יהיה לטפל בבעיה בצורה דיסקרטית עד לפתרון.

חולדות אוכלות כל, תכונה זו מהווה בעיה קשה כאשר יש בעיה של חולדות בבית העסק, מעבר לכך חולדות חייבות לכרסם כל הזמן והנזק יבוא לידי ביטוי בחוטי חשמל, גומי, קרטון ופלסטיק. עלולות לגרום נזק מהותי לבית העסק, למבנה ולתכולה שלו בשווי של אלפי ולעיתים עשרות אלפי שקלים. 

תהליך לכידת חולדה איננו נקוב בזמן. אנחנו עושים כל מה שאפשר בשביל ללכוד אותה תוך שעות או ימים ספורים, אבל אנחנו לא יכולים לספק הערכת זמן ודאית. מה שכן, אנחנו מבטיחים לכם 100% הצלחה. 

הדברת חולדות בעסק מזון
הדברת חולדות בעסק מזון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader