לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

כיצד להיפטר בבטחה מחולדות ועכברים מתים 

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

ריח חזק של נבלה יכול ליצור תחושה מאוד לא נעימה לדיירי המקום או לאנשים המגיעים אליו. ישנם מקרים בהם הריח מגיע ממקור לא ידוע וכשהוא מתגלה, יש צורך באיש מקצוע שיפנה את הנבלה ויוודא שאין מקרים נוספים. למשל, אם וכאשר מתגלים חולדות ועכברים מתים במבנה. אז יש צורך לקרוא לאיש מקצוע המתמחה בסילוקם. בשביל זה אנחנו כאן! 

נתקלתם בחולדה או עכבר מת בבית או בעסק? זה הזמן ליצור איתנו קשר והצוות שלנו בפרפקט הדברות ישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא!  אנחנו זמינים עבורכם 24/7, על פי הצורך. אנחנו מבטיחים לכם ניטור יסודי של המקום, פינוי מהיר של הגופה, וכל מה שנדרש בשביל שתוכלו לחזור אל שגרת חייכם בהקדם. אצלנו תיהנו מ-100% איכות, 100% הצלחה, 100% אחריות. פנו אלינו ונגיע אליכם בהקדם. 

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לגלות בבית חולדות או עכברים חיים. זו חוויה מאוד לא נעימה, מרתיעה, שיכולה להיות גם מסוכנת מבחינה בריאותית. זה נכון גם למקרים בהם מתגלים חולדות ועכברים מתים. למרות שלכאורה, הם לא יכולים לסכן יותר את דיירי הבית באופן פעיל, זה בהחלט לא נעים לפגוש בגופה שלהם ויתרה מזו, הם יכולים להוות סכנה גם במותם. 

 

מדוע חשוב להיפטר מחולדות ועכברים מתים?

חולדות ועכברים מתים יכולים להוות סכנה מכמה סיבות:

ראשית, הריח של הנבלה הוא מאוד חזק ומאוד לא נעים. זה ריח שיכול לעורר בחילה ותחושות אחרות. אנשים שרגישים לריחות וגם מי שלא, יתקשו מאוד לא לשים לב לריח, ויתרה מזו יתקשו גם להתנהל בצורה חופשית כל עוד הריח פעיל, מומלץ בחום שימוש בסופחי ריח.

שנית, הגופה של הפגר המת, עלולה למשוך אליה מזיקים וחרקים שונים. למעשה, הגופה הופכת להיות מזון  אטרקטיבי לכל מזיק וחרק שמחפש אוכל. זה עלול לייצר בעיה נוספת, מעבר לריח ולחוסר הנעימות, יהיה צורך להתמודד גם עם החרקים והמזיקים השונים שהתקבצו סביב הגופה.

שלישית, הרבה פעמים הימצאות של חולדה או עכבר מת במקום, יכולה ללמד אותנו שישנם עוד חולדות ועכברים ולא שמנו לב אליהם או שהם הצליחו להסתתר היטב. חשוב לציין, החולדה היא חיה חכמה והיא מסוגלת להימנע ממגע עם מלכודות או אמצעים אחרים שעלולים לפגוע בה. לכן אנחנו יכולים להניח שעם חולדה ראתה שחולדה אחרת "נתפסה" במלכודת או צרכה רעל ומתה, אזי שהיא תימנע מכך אבל זה לא ימנע ממנה להמשיך ולפעול באזור.

 

איך מאתרים גופות של חולדות ועכברים מתים?

לפני שנסביר איך מאתרים גופות של חולדות ועכברים מתים וכיצד אנחנו ב"פרקפט הדברות" מקפידים לפנות אותם מהאזור, חשוב לנו להדגיש שתהליך זה חייב להתבצע על ידי איש מקצוע, מדביר מקצועי ומנוסה שעומד לרשותו הידע ויש לו את הכלים לכך. לכן אנחנו ממליצים לפנות אלינו ולא לנסות ולפנות את הגופה בעצמכם, למרות שמדובר בגופה קטנה שאיננה דורשת משאבים פיזיים או אחרים לפינוי.

ברגע שמתחילים להריח ריח חזק מאוד, ריח לא נעים, מוטב לפנות אלינו ואנחנו ננסה לבחון מאיפה זה מגיע ומה הסיבה לכך. כמובן שאם אתם מאתרים את הגופה של החולדה או העכבר, אז העבודה שלנו הרבה יותר קלה ומהירה.

בשלב בו אנחנו יודעים איפה מונחת הגופה, אז אנחנו דואגים לפנות אותה בעזרת חומרים אטומים. אנחנו מקפידים כמובן על שימוש באמצעי הגנה בשביל שלא לגעת בגופה בידינו. לאחר מכן אנחנו מבצעים תהליך של חיטוי והדברה, לא לפני שאנחנו בודקים היטב שאין שום חולדה או עכבר אחר באזור. אם כבר הצטברו מזיקים וחרקים שונים סביב הגופה, אנחנו דואגים לסלק אותם ולבצע הדברה על מנת שלא יחזרו. הפינוי כמובן נעשה הרחק, מבלי שישפיע על דיירי הבית.

 

איפה אפשר למצוא גופות של חולדות ועכברים מתים?

אפשר לחלק את המיקומים בהם ניתן למצוא גופות של חולדות ועכברים מתים לשתי קבוצות עיקריות.

מקומות גלויים – הכוונה היא למקומות כגון: מאחורי המקרר, מאחורי ארון, מאחורי מכשיר חשמלי, ליד פח אשפה או במקומות אחרים גלויים לעין, למרות שהם לכאורה נסתרים. אלו מקומות שקל להגיע אליהם, קל למצוא את הגופה ולהיפטר ממנה.

מקומות נסתרים – הכוונה היא למקומות כגון: בתוך קיר גבס, בתוך תקרת גבס, בתוך חור בקיר ועוד. כלומר, מקומות שהם נסתרים מהעין באופן בולט והרבה יותר קשה להגיע אל הגופה ולהיפטר ממנה. זה לא אומר שאי אפשר, אך זה דורש ניסיון וידע, דברים שיש למדבירים מקצועיים כמו שיש לנו ב"פרפקט הדברות".

מלבד האפשרות למצוא חולדות ועכברים מתים בתוך המבנה, אפשר כמובן גם למצוא אותם בשטח פתוח, קרי גינה, חצר או בכל מרחב פתוח אחר. גם אז חייבים להזעיק איש מקצוע שידע כיצד להיפטר מהם. אומנם הריח פחות משפיע כשמדובר על שטח פתוח, אך הגופה תמשוך אליה חרקים, מזיקים ואפילו נחשים.

לא פחות בעייתי, חיות מחמד, כלבים וחתולים, עלולים לזהות את הגופה כבשר שניתן לאכול אותו. דבר שיכול להזיק להם, בוודאי אם החולדה או העכבר מתו כתוצאה מהרעלה. אז החומר הרעיל יעבור גם אל חיית המחמד. לכן ברגע שמזהים פגר, צריך לקרוא לאיש מקצוע שידע לפנות אותו בהקדם.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולקבל מאיתנו שירות מקצועי ויסודי של פינוי חולדות ועכברים מתים בבית, בגינה, חצר ובכל מקום אחר. הצוות שלנו ב"פרפקט הדברות" יגיע אליכם בהקדם, יספק לכם שירות מקצועי ויסודי וידאג שהבעיה תיפתר ותוכלו לחזור אל שגרת חייכם בהקדם. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ואנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר.

 

שאלות ותשובות בנושא כיצד להיפטר בבטחה מחולדות ועכברים מתים

ישנן סיבות רבות שבגינן חולדות ועכברים יכולים למות, בין אם זה בתוך הבית או מחוצה לו. אחת הסיבות הנפוצות והבעייתיות היא, שימוש בחומרי הדברה רעילים בשטחים פתוחים. הרבה פעמים עיריות מפזרות חומר כזה בכוונה לפתור את הבעיה ובכך נוצרת בעיה אחרת לתושבים ולחיות המחמד שלהם. 

לא בהכרח, אבל בהחלט יכול להיות שכן חולדות פעילות בלהקות. כאמור, חולדות גם ידעו לזהות שיש רעל בסביבה אם חולדה אחת או יותר מתה. בכל מקרה, ברגע שמגיע מדביר לפנות גופה של חולדה, עליו לבצע ניטור של המקום ולבדוק שאין חולדות נוספות באזור. 

בהחלט כן. למרות שהם לא יכולות כבר לנשוך, עדיין ייתכן מאוד שהן הצליחו לצבור כמות גדולה של חיידקים ומזיקים שיעבירו מחלות ודלקות לדיירי הבית. כמו כן, הגופה מושכת אליה חרקים שונים שעלולים להיות מסוכנים עבורם. 

המחיר שאנחנו גובים הוא החל מ-600 שקל, אך זה תלוי בתהליך העבודה, במועד פעילות העבודה, מיקום המבנה ועוד. אנחנו מקפידים לספק ללקוחות שלנו הצעת מחיר מפורטת, אמינה ושקופה עם כל הפרמטרים הרלוונטיים עבורם. 

 

כיצד להיפטר בבטחה מחולדות ועכברים מתים 
כיצד להיפטר בבטחה מחולדות ועכברים מתים
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader