לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

הדברת חולדות במסעדה 

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

בעלי מסעדות משקיעים זמן רב וכסף בפיתוח, תפעול, וקידום בית העסק שבבעלותם. הם עושים כל מה שניתן בשביל למשוך לקוחות למסעדה, להנעים את זמנם ולגרום להם לרצות לשוב אליה בעתיד. אף בעל מסעדה לא היה רוצה שחולדה אחת תהרוס לו הכל. לכן, יש לבצע הדברה במקום מיד כשמגלים אותה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.  

יש לכם מסעדה ואתם מחפשים בעל מקצוע מנוסה להדברת חולדות בעסק? הגעתם אל המקום הנכון! אנחנו ב"פרפקט הדברות" נספק לכם שירות  הדברת חולדות במסעדה מהיר ולא מתפשר, 100% איכות, 100% הצלחה, 100% אחריות. אנחנו זמינים עבורכם 24/7, בכל מועד, בכל מקום. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ונגיע אליכם בהקדם! 

מסעדות מהוות מקום אידיאלי, נגיש ואהוב על חולדות. שם הן יכולות למצוא מזון, להתחבא בקלות, ולהקשות על היכולת ללכוד אותן. עם זאת, באופן טבעי, בעלי מסעדות לא ירצו שחולדות יסתובבו באופן חופשי, לא במטבח ולא בחלקים אחרים במבנה. הפתרון הוא להיעזר במדביר מקצועי שיכול ללכוד אותן כמה שיותר מהר. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

 

הדברת חולדות במסעדות – למה חשוב לעשות את זה?

ישנן 4 סיבות עיקריות מדוע חשוב להיעזר בשירותי הדברת חולדות במסעדות.

 

סיבה ראשונה – בריאות

חולדות נשאיות של מחלות שונות, ויכולות להעביר מחלות וזיהומים. חיידקים אלו מצטברים אצלן כתוצאה מכך שהן מסתובבות באזורים בהם יש פסולת. המחלות והזיהומים עוברים דרך נשיכה, שתן, רוק, וצואה. הסיכון הבריאותי הוא גבוה, הן כלפי העובדים במקום והן כלפי הסועדים. הסיכון יכול לבוא לידי ביטוי באופן ישיר על ידי חשיפה לחולדה והן באופן עקיף, כתוצאה מחשיפת הלקוחות למזון שזוהם ע"י החולדות.

 

סיבה שנייה – החוק

מסעדות אשר אינן שומרות על תנאי תברואה נאותים על פי דרישות החוק, עלולות להיסגר עקב סכנה לשלום הציבור. בין היתר, החוק מתייחס למקרים בהם הסועדים עלולים להיחשף למגע של מזיקים ומכרסמים, ולהשפעות שלהם. מסעדה בה חולדות מסתובבות באופן חופשי מבלי שמטפלים בהן בזמן, מהווה סכנה לבריאות הציבור ולכן היא עלולה להיסגר.

 

סיבה שלישי – מוניטין

כל בעל עסק יודע שללא לקוחות אין זכות קיום לעסק ולכן משקיעים המון כספים בנראות, באיכות המזון ובפרסום. הפרסום הכי טוב הוא בסופו של דבר מפה לאוזן, תארו לכם שבמהלך הסרוויס, חולדה רצה ללקוחות בין הרגליים? דבר זה יגרום לנזק אדיר ומידי כי בעידן הדיגיטלי ובמדיה הנגישה הכל קורה מאוד מהר… צילומים, פוסטים, ביקורות וכדומה.

 

סיבה רביעית – סביבת עבודה

עובדים במסעדה זקוקים לסביבת עבודה נקייה, מסודרת, בטוחה ובריאה. לכן חשוב להקפיד על הדברת חולדות ולעשות כל מה שניתן בשביל למנוע מהם להגיע אל המקום. יש להקפיד גם על ביצוע כללי עבודה מסוימים שיכולים לסייע בכך.

 

איך מאתרים חולדה במסעדה?

ישנם מספר סימנים שיכולים ללמד על הימצאותם של חולדות בתחומי בית העסק. לפני שנציג אותם, יש להבהיר שתי נקודות:

  1. חשוב ללמד את העובדים מה הם הסימנים ואיך הם יכולים לזהות אותם.
  2. אם נתקלתם בחולדה בבית העסק, אל תהססו, פנו אלינו עוד היום, צוות של "פרפקט הדברות", יגיע אליכם כמה שיותר מהר וידאג ללכוד אותה.

 

הסימנים להימצאותם של חולדה בתחומי המסעדה הם:

1.גללי צואה – חולדות נוהגות להשאיר צואה במקומות שונים. הצואה תהיה בצורת גליל שחור.

2.כרסום – חולדות נוהגות לכרסם חפצים שונים, למשל, קירות גבס, כבלי חשמל, צינורות, אריזות ועוד. הכרסום גורם לנזק למקום ולתכולה שלו, אך הוא גם מאפשר לזהות שישנה חולדה במקום.

3.לכלוך – חולדות נוהגות להשאיר אחריהן סימני לכלוך, בפרט סימני מריחה במקומות בהם הן עוברות.

4.קן – חולדות נוהגות לבנות לעצמן קנים באמצעות רכיבים שונים, כגון: נייר, קרטונים, מגבות ועוד. הן עשו זאת במקומות חשוכים, בתוך קירות גבס, תקרות אקוסטיות, מחסנים ומקומות אחרים שלא קל להגיע אליהם, אך אם מוצאים הצטברות של אותם חומרים, אזי שאפשר להניח שיש שם קן של חולדות.

 

מלבד יצירת קן, החולדה גם חופרת לעצמה מחילות המאפשרות לה להתחבא ולהסתתר, מבלי שיהיה ניתן למצוא אותה, ומשם לצאת ולחפש מזון ומים. דבר שקיים בשפע במסעדה.

 

מה עושים כשמגלים חולדה במסעדה?

דבר ראשון שיש לעשות כשמגלים חולדה במסעדה, היא לפנות אל מדביר מקצועי שיגיע אל המקום בהקדם וידאג ללכוד אותה ולוודא שאין חולדות נוספות במקום. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל מאיתנו שירות הדברת חולדות באופן מיידי.

אנחנו ב"פרקפט הדברות" פועלים במספר צורות על מנת להדביר חולדות במסעדות:

תחילה, אנחנו פועלים לנטר את המקום, לאתר את האזורים בהם החולדות עלולות להסתתר. בין היתר, אנחנו עושים זאת באמצעות איתור סימני צואה וסימנים אחרים מזהים, בשביל להבין איפה הן עלולות להיות.

לאחר מכן אנחנו משתמשים באמצעים שונים, כולל מלכודות ותיבות האכלה, בשביל למשוך אותן החוצה וללכוד אותן. תיבות האכלה חיוניות הן בשטח המסעדה והן מחוצה לו, מאחר והחולדות עלולות להסתובב גם שם. בפרט באזורים בהם יש פסולת זמינה ונגישה עבורן.

אחרי שאנחנו לוכדים את החולדות, אנחנו דואגים לוודא שלא נותרה שום חולדה במקום ואפשר לחזור ולהשתמש במקום בצורה סדירה. התהליך מתבצע בצורה מקצועית ואחראית, אנחנו מקפידים לבצע את תהליך הניטור וההדברה בכל אזור רלוונטי במטרה ללכוד אותן ולמנוע מחולדות אחרות להגיע במקומן.

לסיכום, אם אתם מחפשים חברה מקצועית ומנוסה להדברת חולדות במסעדות, זה הזמן ליצור איתנו קשר. חברת "פרפקט הדברות", מציעה לכם שירות מקצועי, יסודי ואחראי. אנחנו זמינים עבורכם 24/7, בכל יום, בכל מועד, על פי הצורך. אצלנו תיהנו מהצלחה מובטחת ומסעדה נקייה מחולדות. פנו אלינו עוד היום!

 

שאלות ותשובות בנושא הדברת חולדות במסעדה

ישנם 4 דברים עיקריים שצריך לעשות בשביל למנוע מחולדות להיות במסעדה, במטבח או בחללים אחרים:

1.יש להקפיד לנקות את המטבח בסיום יום עבודה. אסור להשאיר לכלוך, פירורי מזון או כל דבר אחר שעלול למשוך חולדות. 

2.יש לוודא שכל מרכיבי המזון סגורים הרמטית, רצוי בתוך המקרר או בחדרי קירור. 

3.יש לוודא שאין סדקים ופתחים בקירות, בין הארונות ובמקומות אחרים בהם חולדות עלולות להסתתר ולהקים קן.

4. יש לבצע טיפול מניעתי ושוטף למסעדה, הגעה של מדביר מקצועי לפחות פעם בחודש על מנת לנטר ולטפל במסעדה.

לא. מסעדות גדולות וקטנות עלולות למצוא את עצמן עם חולדות. הכללים שחלים על מסעדה גדולה, חלים גם על מסעדה קטנה וחשוב להקפיד עליהם בכל מקרה. חשוב לזכור שבמסעדה גדולה יהיו יותר מקומות מסתור.

אנחנו מגיעים אל המקום כשבעל העסק מזמין אותנו. אין לנו בעיה להגיע גם אחרי שעות העבודה בשביל לבצע את ההדברה, כך לא יהיה צורך לסגור אותו. יחד עם זאת, מוטב לפנות אלינו בהקדם בשביל שנגיע באופן מיידי, על מנת שהחולדות לא יגרמו נזק במטבח ולא יגרמו לבהלה בקרב הסועדים או העובדים. 

אנחנו גובים החל מ-600 שקל עבור הדברה ולכידת חולדות. המחיר יכול להשתנות בהתאם למועד זמן העבודה, מיקום המסעדה ופרמטרים אחרים. אנו מקפידים לספק הצעת מחיר מפורטת, שקופה ואמינה ללקוחות שלנו, לפני שאנחנו מתחילים לבצע את עבודתנו במקום. 

 

הדברת חולדות במסעדה 
הדברת חולדות במסעדה
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader