לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

הדברת צרעות – כל המידע הרלוונטי בנושא

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

צרעה היא חרק מרהיב ביופיו, אך הן עלולות להיות קטלניות. לכן, אם אתם מגלים קן צרעות ליד הבית, חשוב ליצור קשר בהקדם עם מדבירים מקצועיים שידעו לאבחן את הבעיה ולטפל בה באופן מיידי באמצעות תכשירים ואמצעים מתאימים.

מצאתם קן צרעות קרוב לבית? אל תהססו, פנו אלינו עוד היום והצוות שלנו ב"פרפקט הדברות" ישמח להגיע אליכם בהקדם ולטפל בבעיה. אנחנו זמינים עבורכם 24/7, בכל מקום, בכל עת, ללא הפסקה. אנחנו מבטיחים לכם שירות ברמה גבוהה, עם 100 אחוז הצלחה ו-100 אחוז אחריות, במחיר אטרקטיבי במיוחד!

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין צרעות לבין דבורים, בגלל המראה שלהן. אומנם מדובר על משפחה אחת, אך קיימים הבדלים בין השניים, אשר משפיעים על ההתנהלות שלנו מולם. במקרה של דבורים, אנחנו נפעל באופן שנועד להרחיק אותן מאיתנו, בזמן שבמקרה של צרעות, אנחנו נפעל להדביר אותן בשביל שלא יוכלו לפגוע בנו יותר.

 

אני חושד שיש לי קן צרעות בבית, איך אדע בוודאות?

 

תחילה, חשוב לדעת כיצד לזהות צרעות. ישנם שלושה סוגים של צרעות אותן אנחנו עלולים למצוא בבית שלנו או באזור קרוב אליו. צרעה גרמנית צרעת הפלך, וצרעה מזרחית.

צרעה גרמנית היא קטנה, מגיעה לגודל ממוצע של 18 מ"מ. הצבעים שלה שחור וצהוב. היא דוגמא לצרעה הקלאסית. צרעה מזרחית לעומת זאת, גדולה יותר ודומה לדבורת העץ. הצבעים שלה הם בורדו עם שני פסים צהובים על הבטן.

צרעה חיה בקן עם להקת צרעות, לכן אם אנחנו נתקלים בצרעה אחת, אנחנו יכולים להיות בטוחים שנמצא קן צרעות באזור. לכן כשאנחנו מוזמנים לבצע שירות הדברה, המטרה שלנו היא להשמיד את הקן, ולא רק בצרעה ספציפית. כך אנחנו מטפלים באופן ממוקד ופותרים את הבעיה.

חשוב לדעת על צרעות:

  • הן פועלות באביב, בקיץ, ובסתיו. בחורף הקן עובר תהליך של השמדה עצמית, והמלכות העתידיות נמצאות בתרדמת
  • בדומה לדבורים, גם הצרעות פעילות בקן בו יש מלכה. פגיעה בה תוביל להשמדה של הקן
  • הקן נראה כמו גוש חום בהיר. ועין מקצועית תדע לזהות אותו ולהיזהר ממנו
  • צרעה בשונה מדבורה, יכולה לעקוץ פעמים רבות ולהמשיך לחיות כאשר דבורה תעקוץ עקיצה אחת ותמות.

 

צרעות
צרעות

אני לא רואה את הצרעה, האם המדביר יודע למצוא אותה?

 

אנחנו בפרפקט הדברות ביצענו עד היום מאות הדברת צרעות במקומות שונים, בין אם זה מבני מגורים ובין אם זה במבנים אחרים. לכן אנחנו יודעים לזהות צרעות ויודעים לאתר קן של צרעות במקומות שונים על פי המבנה המיוחד שלו. חשוב להדגיש, קן צרעות של צרעה גרמנית יהיה שונה מקן צרעות של צרעה מזרחית, הן בצורה והן בגודל. אנחנו יודעים להבחין ולהבדיל בין שניהם. אנו יכולים לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים בהם לא מצאנו את הקן במהלך שנותינו בענף ההדברה.

המקומות הפופולאריים בהם נוהגות צרעות להתחבא הם:

  • תריסי גלילה
  • גגות רעפים
  • חורים בקירות בהם עוברת הצנרת של המזגן
  • ארונות חשמל
  • כיסי חלונות

בכל אחד מהמקומות האלה, אפשר למצוא קן צרעות ממנו הן יוצאות ואליו הן נכנסות. סביב הקן נוכל למצוא מספר צרעות ששומרות עליו וכן יהיה ניתן לזהות אותן ואת הקן שלהן, בזכות העובדה שהן נוהגות לזמזם. לדוגמא: אם הקן נמצא בתריס גלילה, נשמע את הזמזום נשמע בעיקר בשעות בהן יש שקט יחסי.

מאחר ואנשים רבים נוטים להתבלבל בין צרעה לדבורה, ובין קן צרעות לבין מעופפים אחרים, אנחנו ממליצים ומזמינים אתכם לשלוח אלינו תמונה, ואם אכן מתברר שמדובר בקן צרעות או בצרעה בודדת, אנחנו נגיע אליכם ונטפל בהן בצורה יסודית.

הייתה לי צרעה בבית, האם זה אומר שיבואו עוד?

 

חד משמעית כן. הצרעות מחפשות מזון כגול חלבונים, לכן היא תגיע לעתים רבות למטבח לחפש בשר, במידה ותמצא בשר, היא תקרא לצרעות נוספות. במידה והדברנו את קן הצרעות הנ"ל יהיה לכם קיץ שקט מצרעות. אם יחד עם זאת, יכול להיות שבקיץ שלאחריו ייבנו קנים חדשים על ידי מלכות חדשות. עצם זה שאנחנו מדבירים את הקן הנ"ל, לא אומר שבעתיד לא יבואו צרעות חדשות ויבנו קן אחר. בדומה למזיקים וחרקים אחרים, גם צרעות עלולות לחזור אם לא מקפידים על איטום חורים, ובשר חשוף על השיש במטבח.

אבי מבצע הדברת צרעות
אבי מבצע הדברת צרעות

הסכנות שמביאה איתה צרעה – למה בכלל צריך לבצע הדברה?

 

אחד ההבדלים המשמעותיים בין צרעה לדבורה, הוא, שצרעה עוקצת מספר רב של פעמים עד לנטרול מוחלט של הסכנה על הקן וזה מסוכן מאוד לאדם. דבורה כאמור, לאחר שהיא עוקצת פעם אחת, מתה.

צריך לומר כי עקיצה בודדת של צרעה אינה מסכנת חיים, אך אם אדם בעל אלרגיה מסויימת נעקץ פעמים רבות על ידי מספר צרעות, זו ממש סכנת חיים של ממש ויש להגיע לרופא בדחיפות!

במקרים רגילים, עקיצה של צרעה יוצרת אדמומיות ונפיחות, ותחושת גרד ושריפה. מי שאלרגי ורגיש, עלול לחוש קוצר נשימה וכן יופיעו אצלו נפיחויות באזורים שונים בגוף. במקרה כזה, ההמלצה היא לפנות באופן בהול לרופא.

על מנת להימנע ממצבים כאלו, מוטב לא לקחת סיכונים מיותרים ולפנות אלינו באופן מיידי בשביל שנוכל להדביר את המקום.

צרעות מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולהישאר בחיים, בניגוד לדבורה שעוקצת עקיצה אחת ומתה.

מהם סוגי ההדברות שיש לצרעה?

 

אנחנו בפרפקט הדברות, מבצעים אך ורק הדברת צרעות בצורה בטוחה. הדברות באמצעות חומרים ותכשירים שאינם פוגעים בסביבה ואינם מסכנים את חייהם של דיירי הבית.

לכן, אנחנו בוחרים להשתמש בריסוס רטוב. לעתים, במידת האפשר ע"פ החוק, ניתן יהיה לעשות זאת באמצעות איבוק.

פירוק כוורת צרעות באולם
פירוק כוורת צרעות באולם

הדברת צרעות- 100% אחריות של פרפקט הדברות

 

אנחנו בפרפקט הדברות, מבטיחים לכם שירות מקצועי, יסודי ואמין. אנחנו מציעים לכם שירות הדברת צרעות עם 100 אחוז הצלחה ו-100 אחוז אחריות. אם נתקלתם בקן צרעות, אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את השירות הרלוונטי.

הדברת קן צרעות בבית ובגינה
הדברת קן צרעות בבית ובגינה

אנחנו ב"פרפקט הדברות" גובים על כל פעולת הדברה החל מ-450 שקל. המחיר משתנה בהתאם לאופי ההדברה, למספר הקנים, סוג המבנה בו מתבצעת הפעולה, המיקום של הקן, וכן בהתאם לפרמטרים נוספים, כמו למשל, שעת ההזמנה. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו הצעת מחיר מלאה ומפורטת לפני שמתחילים בביצוע תהליך ההדברה.

ניתן למצוא קן צרעות גם בחצר ובגינה. כשאנחנו מוזמנים אל בית הלקוח, אנו מקפידים לבצע סריקה גם באזורים אלו, בשביל לוודא שאין קנים של צרעות בחלקים אלה. תהליך ההדברה איננו שונה, אנחנו מקפידים להשתמש בחומרים ותכשירים שאינם פוגעים בסביבה ומאפשרים המשך שגרת חיים סדירה. אחרי שאנחנו מבצעים את הפעולה, אנו דואגים לספק את כל המידע הרלוונטי ללקוח וכן הוראות כיצד לנהוג מעתה והלאה.

 

אם נתקלתם בקן צרעות בחצר או בגינה,בשום פנים ואופן אל תנסו לאטום אותו כי הן יצאו עצבניות ממקום אחר, ואל תנסו להדביר אותו בעצמכם, קראו לנו ואנחנו נגיע אליכם בהקדם.

מדביר מקצועי מחזיק ברשותו כלים ואמצעים מתאימים להדברת צרעות באופן יסודי ובטוח. יש לו ניסיון וידע בתחום, הבאים לידי ביטוי הן בתהליך העבודה והן במידע שהוא מספק ללקוחות שלו לפני ואחרי התהליך.

אנחנו בפרפקט הדברות מבטיחים לספק לכם שירות מקצועי, איכותי ויסודי, עם 100 אחוז אחריות וזמינות מיידית ומלאה לכל עניין.

 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader