לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

הדברת תיקן גרמני לעסק

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

משגשג ופורח על שאריות מזון הנמצאות במקומות לרוב לא נגישים לניקיון כגון: חיבורי פלטות שיש למקררים, שאריות מזון באזור הכיריים והקולטים, מאחורי מקררים וכדומה.

התיקן הגרמני אוהב להתמקם באזורים חמים ויבשים ולכן נמצא אותו באזור המנועים, בפס המגנטי של המקררים והמכונות השונות להכנת קפה.

התיקן הגרמני, אימת עסקי המזון!

הדברת תיקן גרמני מצריכה ניסיון רב מצד המדביר ומקצועיות גבוהה, אבל ללא עזרתו של בית העסק ביישום המלצותיו של המדביר הבעיה לא תיפתר.

כאשר עסק כזה או אחר מזמין הדברת תיקן גרמני, הוא למעשה לא מזמין רק את יישום הרעל של המדביר, אלא גם את היכולת של המדביר להתחקות אחר התיקן ולהבין איך הוא הגיע לבית העסק.

השאלות שישאל המדביר הן שאלות מנחות על מנת שתשובות כנות ואמתיות יובילו למניעה המיוחלת לאחר הטיפול.

למשל: מהי תדירות ואופן הניקיון בעסק, כיצד משונעת הסחורה מספקים חיצוניים אל העסק, כיצד מאוחסנת הסחורה בעסק וכו'.

כל שאלה מנחה שתגרור תשובה כנה, היא עוד כלי למדביר לדעת היכן נקודות החולשה של העסק, באיזו תדירות הוא יצטרך לטפל, מה יהיו המלצותיו לשינוי בתוך העסק  וכל זאת בנוסף לסיור שיערוך המדביר בעסק עצמו.


למה עסקי מזון חייבים הדברה לתיקן גרמני על בסיס חודשי?

התיקן הגרמני מגיע אל עסקי המזון בעיקר בקרטונים המשנעים בתוכן סחורות מהספקים החיצוניים, לעיתים נראה תיקי ביצים ולעיתים תיקנים ממש. מרגע הגעתם אל העסק, תתחיל ההתאקלמות ויצירת דורות חדשים. כאמור, התיקן הגרמני אוהב מקומות יבשים וחמים ולכן עיקר ההתאקלמות שלו תהיה באזור המנועים. ככל שיהיה יותר מזון זמין ולא תהיה הפרעה, התיקנים יתחילו להתרבות במהירות שיא ויכולים להגיע לאוכלוסיות של מאות ואפילו אלפים תוך חודשים ספורים.

על התיקן הגרמני

 בתוך חודשיים הנקבה כבר תוכל להזדווג ולהעמיד צאצאים משל עצמה,  במהלך חיים של כ-6 חודשים הנקבה תטיל בין 6-8 תיקים כשבכל תיק יהיו 36 ביצים, במהלך 6 חודשים הנקבה תעמיד בממוצע כ-180-200 תיקנים.

גודלו של התיקן הגרמני הוא 1.5-2 ס"מ, ושני פסים שחורים לאורך החזה. הוא לא גדול במיוחד ואם הוא מתחבא באזור המנועים, אז קל לנו להבין למה קשה לזהות אותו, או להבין שיש מפגע בבית העסק רק כאשר מאוחר מידי.

תפיסה של תיקן גרמני
תפיסה של תיקן גרמני

מדוע כדאי לצור קשר עם פרפקט הדברות בהקדם?

התפרצות של תיקן גרמני, אומרת בהכרח שנראה תיקנים במהלך היום במקומות חשופים, הערות מלקוחות בצורה דיסקרטית או במקרה הגרוע יותר… צרחות בתוך העסק. הדברת תיקן גרמני בעסק חייבת לקבל חשיבה אחרת מאשר הדברת תיקן גרמני בבית פרטי. בעסקי מזון, חייבים לבצע הדברת תיקן גרמני על בסיס הגעה חודשית יזומה של מדביר מקצועי לבית העסק. מצד אחד לבצע ניטור ולוודא שאין התפרצות של התיקן הגרמני ומצד שני, לבצע פעולת הדברה לאלו הקיימים ולהמליץ על פעולות מניעה.

רוב עסקי המזון בארץ ממעיטים בחשיבותה של ההדברה בכל הקשור להדברת תיקן גרמני בעסק, מבחינתם נושא ההדברה הוא בתחתית רשימת ההוצאות הנדרשות לעסק.

חשיבה זו צריכה וחייבת להשתנות, כל בעל עסק ובפרט עסקי המזון חייבים לתקצב בתקציב השנתי\חודשי גם את נושא ההדברה.

חשיבות ההדברה בבית העסק

הדברת תיקן גרמני ומכרסמים בעסקי מזון הוא לא פחות חשוב ממקררים מלאי שתייה, ומטבחים מלאי חומרי גלם.

התיקן הגרמני מעביר מחלות בצורה מכאנית, כלומר: העברת חיידקים וגורמי מחלה שונים ממקום למקום, המקומות בהם מסתתר התיקן הגרמני הם גם מקומות המסתור לכל מיני פטריות ועובשים שמתפתחות בכל מיני שאריות מזון שנמצאות שם, התיקן הגרמני ניזון מאותם חלקי מזון, מסתובב עליהם ועל גופו נתפסים כל מיני פתוגנים כאלה ואחרים ולאחר מכן כאשר הוא מסתובב במטבחים ועצם שהייתו על חומרי גלם, אותם פתוגנים נופלים ונתפסים בחומרי הגלם ומשם הדרך אל הסועדים קצרה מאוד.

המחלות אותן מעביר התיקן הגרמני, יזוהו עם סימפטומים של מחלות מעיים: כאבי בטן, שלשולים, הקאות, בחילות, חולשה כללית וכדומה.

בחלק מהמקרים יידרשו בין 2-4 טיפולים יסודיים לפני הטיפול החודשי על מנת ליישר קו בכדי שהטיפול החודשי יהיה אפקטיבי. 

סיכום

אחד מכללי ההצלחה של עסק ובפרט עסקי מזון, היא היכולת לדעת שאין מזיקים בעסק ולכן כדאי לבחור במדביר מנוסה ומקצועי והכי חשוב להקשיב להמלצות המדביר על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר לבית העסק ובמהירות האפשרית. צרו קשר עוד היום עם אבי הלוכד מפרפקט הדברות לקבלת הדברה מקצועית ובלתי מתפשרת והיפטרו מהמזיק ללא בעיות נלוות.

הדברת תיקן גרמני לעסק
הדברת תיקן גרמני לעסק

 

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader