לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

לכידת חולדות בידיים 

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

עבור רוב האנשים, הרעיון של לכידת חולדות בידיים נשמע כמו סרט אימה שאף אחד לא ירצה להשתתף בו. עבור מדבירים מקצועיים, כמו אצלנו ב"פרפקט הדברות", זו עבודה יומיומית ואנחנו עושים אותה בצורה מקצועית, אחראית ובטוחה. אז אם גיליתם חולדה בבית או בעסק, אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ואנחנו נדאג ללכוד אותה. בידיים. 

גיליתם חולדה בבית או בעסק? זה הזמן ליצור איתנו קשר. הצוות שלנו ב"פרפקט הדברות" יגיע אליכם בהקדם בשביל לאתר את החולדה וללכוד אותה. אנחנו נעשה את זה באמצעות ציוד מתאים ונלכוד את החולדה בידיים בצורה אחראית ובטוחה. אנחנו מבטיחים לכם שירות עם 100% הצלחה, ו-100% אחריות. אנחנו זמינים עבורכם 24/7. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ונשמח לספק לכם שירות מהיר, מקצועי ואיכותי. 

עם השנים, השתנתה הגישה בתחום ההדברה. אם בעבר המחשבה הייתה, שעל המדביר לעשות הכל מהכל בשביל ללכוד מכרסמים ומזיקים מבלי לחשוב על האפקט של תהליך ההדברה, אזי שעם הזמן התפיסה השתנתה. גם היום ברור לכל מדביר שעליו לעשות הכל בשביל ללכוד מכרסמים ומזיקים, אך עליו לעשות זאת באופן הומאני כלפי המכרסמים והמזיקים ובאופן שלא ייצור אפקט, תופעת לוואי, שתפגע בדיירים המשתמשים במבנה. 

 

לכידת חולדות בידיים – הדרך ההומאנית לטפל בהם

אחת הדוגמאות הטובות לכך קשורה למקרים בהם יש צורך לבצע הדברת חולדות. על פניו, יכולים המדבירים להשתמש במלכודות ותכשירי הדברה רגילים המחסלים את החולדה. אצלנו בפרפקט הדברות זהו המוצא האחרון, אנו נעדיף ללכוד את החולדה בידיים ולהשתמש פחות בתכשירי הדברה. אך לעיתים אין ברירה וגם אז נשתמש בתכשירי ההדברה בצורה בטוחה.

במשך השנים נוצרו אמצעים וגישות שנועדו לאפשר תהליכים הרבה יותר בטוחים ואיכותיים. אחת הדוגמאות לכך, היא לכידת חולדות בידיים. פעולה זו מאפשר ללכוד את החולדה מבלי לסכן אותה או את הסביבה, להניח אותה בכלוב ולהרחיק אותה מהאזור. חשוב לציין, שימוש באקט זה, איננו מונע את הצורך והחשיבות של פעולת ניטור ואיתור חולדות אחרות, ווידוא שהמקום נקי ואפשר לחזור ולהשתמש בו.

 

לכידת חולדות בידיים – איך הפעולה מתבצעת בפועל?

לפני שנסביר כיצד לוכדים חולדות בידיים עלינו לציין ולהזהיר מראש, רק בעלי מקצוע עם ניסיון וידע בתחום יכולים לעשות זאת. אם נתקלתם בחולדה בבית או בבית העסק, בשטח סגור או פתוח, אל תנסו ללכוד אותה בעצמכם. צרו איתנו קשר והצוות שלנו ב"פרקפקט הדברות" ידאג להגיע אליכם בהקדם ולספק לכם את השירות הרלוונטי.

בשביל ללכוד חולדה עם הידיים יש לבצע 4 פעולות:

ניטור – פעולה זו נדרשת בשביל להבין איפה בדיוק החולדה יכולה להסתתר. באיזה אזור היא פועלת. לשם כך, משתמשים בסימנים מזהים, למשל, מיקום הצואה של החולדה, סימני כרסום, עקבות וסימנים אחרים שיכולים להעיד על הנוכחות של החולדה באזור מסוים. יש לנו את הידע והניסיון לנטר ולאתר את האזורים הרלוונטיים.

אמצעי בטיחות – לפני שאנחנו מתחילם לנסות וללכוד את החולדה, אנו מקפידים להשתמש באמצעי בטיחות, דוגמא כפפות המותאמות לפעולה זו. אנחנו גם מקפידים להרחיק כל מי שלא אמור להיות נוכח באזור ולוודא שהפעולה מתבצעת באופן שלא תגרום נזק ולא תפגע באף אחד.

אמצעים ותכשירים – תהליך לכידת חולדות בידיים, בבית או בעסק, מתבצע גם בעזרת אמצעים ותכשירים מתאימים. לדוגמא, תיבות האכלה, מלכודות, ואמצעים אחרים שנועדו למשוך את החולדה החוצה ואז אפשר יהיה ללכוד אותה. בעזרת הידע והניסיון שצברנו במהלך השנים, אנו יודעים באילו אמצעים ותכשירים להשתמש ויתרה מזו, איפה להניח אותם בשביל למשוך את תשומת הלב של החולדה.

פעולת הלכידה יכולה להתבצע במקומות שונים אך יהיה אפשרי ללכוד את החולדה במקומות בהם אין לה אפשרות לברוח. למשל, סדקים בקיר, מאחורי מקרר או מכשירי חשמל אחרים, מאחורי ארונות, תעלות מזגן, תקרות וקירות גבס. אחרי שלוכדים את החולדה, יש לבחון כיצד אוטמים את החורים ושאר המקומות שיכולים להוות פתח למסתור עבור החולדה.

כלובים – לאחר לכידת החולדה, אנו מקפידים להכניס אותה אל כלוב שהכנו מבעוד מועד. כך אנחנו לא מבזבזים זמן ולא מאפשרים לחולדה אפשרות לחמוק. לאחר מכן, נשחרר את החולדה בשטח פתוח הרחק מאזורים אורבנים.

 

בסיום התהליך, אנחנו מקפידים לבצע פעולה מקיפה, בשביל לוודא שאין יותר חולדות במבנה ובסביבתו, אין קנים של חולדות באזור, ולא פחות חשוב, שאין גופות של חולדות מתות. זה חיוני, מאחר והן עלולות לייצר ריח מאוד חזק ולא נעים במקום.

 

לכידת חולדות בידיים – מדוע זו השיטה המשתלמת ביותר?

מי שמתבונן מהצד על לכידת חולדות בידיים, עלול לחשוב שמדובר בתהליך מסוכן ולא יעיל. אנחנו כאן בשביל לומר לכם שזה בדיוק ההיפך. זה מתבצע בצורה בטוחה ומקצועית, וזו צורת עבודה מאוד יעילה. בוודאי אם מי שמבצע אותה מתמחה בכך, כפי שאנחנו ב"פרפקט הדברות" מתמחים בלכידת חולדות בידיים.

על אף שהתהליך קצת מסוכן, מאחר ואנחנו יודעים היטב כיצד לנטר את האזור בו החולדה פועלת ומסתתרת וכיצד ללכוד אותה, מבלי שהיא תתקוף או תעשה דבר אחר שיגרום לנו או לסביבה נזק. יתרה מזו, זה תהליך עבודה בטוח, מאחר והוא לא מייצר אפקט מתמשך, לא יוצר תופעות לוואי שיכולות לסכן את הסביבה כמו שימוש בחומרי הדברה רעילים.

חשוב להדגיש, נכון שחומרים רעילים אמורים לעשות את העבודה, אך חולדה היא חיה חזקה ולא כל רעל ימית אותה, היא חיה חכמה שלא תמהר לבלוע כל חומר שמונח מולה, ומנגד, לא כל בעל מקצוע בהכרח יודע באילו חומרים להשתמש, איפה להניח אותם, וכיצד למנוע את השפעת החומר על הסביבה.

לסיכום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא. אנחנו זמינים עבורכם 24/7, בכל יום, בכל מועד, בכל מקום. אם יש לכם חולדה בבית או בעסק, נשמח לעמוד לרשותכם ובהקדם.

 

שאלות ותשובות בנושא לכידת חולדות בידיים לכידת חולדות בידיים

המדביר הוא האחראי היחידי אם קורה לו משהו בזמן עבודתו בכלל ובפרט בזמן שהוא מנסה ללכוד חולדה בידיים. הלקוח לא אחראי על כך. 

בעיקרון כן. הדברה ירוקה מתייחסת לפעולות הדברה שאינן גורמות נזק לסביבה. לכידת חולדה בידיים, איננה גורמת נזק סביבתי. להיפך, הן מונעות שימוש בחומרים רעילים שעלולים לגרום נזק סביבתי. גם התכשירים בהם אנחנו משתמשים בתהליך מקדים ללכידה, הם טבעיים וידידותיים לסביבה. 

אנחנו משתמשים באמצעים ותכשירים שונים עד שנצליח ללכוד את החולדה. בפרפקט הדברות לא משאירים את הלקוחות עם החולדה בבית או בעסק. ובמקרים נדירים נשתמש ברעלים ומלכודות, אצלנו מקבלים 100% הצלחה עם 100% אחריות.

ישנם 3 דברים שצריך לבצע בשביל להבטיח שהחולדות לא יגיעו אליכם הביתה:

  1. לסגור את כל הפתחים, הסדקים, ומקומות אחרים, דרכם החולדות עלולות להיכנס פנימה. 
  2. לוודא שכל מוצרי המזון סגורים בצורה הרמטית, בין אם הם מונחים במטבח, במזווה ובכל מקום אחר. 
  3. לשמור על ניקיון והיגיינה, בבית, מסביבו, בחדר אשפה ובמקומות אחרים בהם החולדות אוהבות להסתובב.  

 

לכידת חולדות בידיים 
לכידת חולדות בידיים
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader