לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

מה עושים עם קרציות? הדברת קרציות עוד היום!

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

בעלי כלבים וחתולים יודעים, טיפול נגד קרציות הוא חלק אינטגראלי שהם צריכים לספק להם. אך הם לא היחידים הנאלצים להתמודד עם קרציות וצריכים "לטפל" בהן. לא מעט אנשים הבאים איתן במגע, נדרשים לכך. הדרך הטובה לעשות זאת, היא באמצעות שירות הדברת קרציות המתבצע על ידי מדביר מוסמך ומקצועי.

 

מתמודדים עם קרציות בבית? זה הזמן לפנות אלינו. אצלנו בפרפקט הדברות תוכלו ליהנות משירות הדברה מקצועי ויסודי, זמין בכל שעה ובכל יום, 24/7 בכל מקום על פי דרישה. אנחנו מספקים לכם 100 אחוז איכות, 100 אחוז הצלחה, 100 אחוז אחריות. נתקלתם בקרציות? אל תהססו, צרו איתנו קשר עוד היום ונגיע אליכם בהקדם האפשרי!

 

אני חושד שיש לי קרציות בבית, איך אדע בוודאות?

 

קרציות מאוד "נמשכות" לכלבים וחתולים, אך גם לבעלי חיים אחרים: מיני יונקים, עופות, זוחלים ועוד. הן נטפלות אליהם על מנת למצוץ את הדם שלהם המשמש עבורן מקור מזון.

קרציות מעדיפות אקלים חם ולח, לכן הן מאוד פעילות בישראל. באופן טבעי, נחשפים אליהן יותר בעונת הקיץ, אז התנאים משרתים אותן. אנחנו יודעים זאת מניסיון שכן בתקופה זו, אנו מספקים הרבה יותר שירותי הדברת קרציות מאשר בתקופות אחרות בשנה.

ישנם שני סוגים של קרציות:

  • קרצייה קשה – המוכרת והנפוצה ביותר היא קרצית הכלב
  • קרצייה רכה – המוכרת והנפוצה ביותר היא קרצית המערות

קרצית הכלב, יכולה להופיע במקומות שונים, בין אם זה על חיות מחמד, בגינה, בחצר, על שיחים וצמחים נמוכים. על מנת שיהיה ניתן לבצע תהליך הדברה נכון, חשוב לאתר קודם את המקור ממנו היא מגיעה, ואז לתכנן פעולת הדברה מקצועית ונכונה.

באופן טבעי, אם המקור הוא חיית מחמד, הרי שיש לבצע טיפול מקיף נגד קרציות באמצעות תכשירים המתאימים לכך (יש להיוועץ עם ווטרינר). יחד עם זאת, צריך גם לבדוק מקומות בהם הוא מבלה בתוך הבית. למשל: מיטה, ספה ומקומות אחרים. אם יש צורך, חשוב להדביר אותם. חייב לזכור! בכל פעם כשיוצאים עם הכלב לטיול, בפרט לגינת כלבים, פארקים, יער, חורשה וכדומה, קיים החשש שהוא עלול לחזור עם קרציות עליו. לכן רצוי לעשות בדיקה מקיפה אחרי כל טיול כזה.

חשוב לקחת בחשבון: קרציות מתרבות מהר מאוד בתנאים הנכונים. הנקבה מטילה כ-1500-2000 ביצים, חלק גדול מהן שורדות, ואז מכפלת ההתרבות היא מהירה והמטרד יכול להיות עצום. לכן יש להקפיד על תהליך הדברה באופן מיידי.

לצפייה בגלריית ההדברות אצל לקוחותינו המרוצים לחצו כאן!

אני לא רואה את הקרצייה, האם המדביר ידע למצוא אותו?

 

שירות הדברה מקצועי ואיכותי, כפי שאנחנו מציעים לכם בפרפקט הדברות, שירות הניתן על ידי מדבירים מנוסים, מאפשר לזהות קרציות בצורה מדויקת, לדעת היכן הן נמצאות, וכיצד אפשר לטפל בהן.

לפני שאנחנו מתחילים בתהליך, חשוב לנו לבקש מהלקוחות שיסדרו את הבית עד כמה שניתן ואם יש גינה או חצר, אז לכסח את הדשא ולגזום את הצמחייה, לגרוף עלים ולפנות מערומים. בצורה כזו, הרבה יותר נכון לבצע את תהליך ההדברה ולתת לחומרים להיספג היטב באזור המודבר. אנחנו כמובן מקפידים להדביר את כל האזורים בתוך ומחוץ למבנה, וכן להשתמש בחומרי הדברה בטוחים וידידותיים לסביבה.

החשיבות של הדברה בכל האזורים, בפרט בשטח החיצוני, כולל עצים, שיחים, קירות, גדרות ומקומות אחרים, נובעת משתי סיבות:

סיבה ראשונה: הקרציות ניידות ויכולות להגיע בקלות ממקום למקום.

סיבה שנייה: בכל מקום בו שוהה כלב או חתול, בין אם הוא שייך לבית ובין אם לאו, ייתכן מאוד כי יהיו שם קרציות, וגם על בעל החי עצמו.

 

מהם סוגי ההדברה שיש לקרציות?

 

לפני שאתם מזמינים אותנו לבצע אצלכם שירות הדברה לקרציות, חשוב לבצע טיפול בחיית המחמד, באמצעות תכשירים המיועדים לכך (יש להיוועץ עם ווטרינר). לאחר מכן, רצוי מאוד לנקות את הבית באופן יסודי, כולל כל החריצים והסדקים בהם הקרציות עלולות להימצא. בשלב זה, אנחנו נגיע אליכם ונבצע טיפול נגד קרציות. הטיפול יתבצע בעזרת חומרי הדברה בטוחים לשימוש. אנחנו מקפידים, כאמור, להשתמש בחומרים באזורים שונים ומגוונים בהתאם לביולוגיה של הקרצייה והכרה עם סביבת המחייה שלה, זאת על מנת שלא תהיה התפשטות של קרציות במבנה או בשטח החיצוני. אנחנו מקפידים ללמוד את השטח, לאפיין אותו, ורק לאחר מכן לבצע את ההדברה. כל מבנה מתמודד עם תנאים אחרים וצריך להיות ערוכים לכך. למשל: מבנים החופפים לשטחים פתוחים או בתי קרקע, עלולים להתמודד עם כמויות גדולות יותר של קרציות ולכן צריך להיעזר בתוכנית פעולה מתאימה.

 

הסכנות שמביא איתה הקרצייה – למה בכלל צריך לבצע הדברה?

 

בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, קרציות מסוכנות לא רק לכלבים, חתולים או חיות באופן כללי, אלא גם לבני אדם. קרציות עלולות להעביר מחלות, חלקן מוגדרות קשות מאוד, כמו למשל: קדחת המערות, קדחת הבהרות, קדחת הקרציות. מדובר על מחלות שיכולות לגרום נזק משמעותי למערכת פנימיות של האדם ואף לגרום למותו. אם חס וחלילה נעקצתם, פנו מיד לרופא שיטפל בכך ופנו אלינו שנבצע הדברה בטוחה במקום, על מנת שזה לא יחזור על עצמו. אנחנו ממליצים לכם לא לזלזל, לא לחכות, ואם נתקלתם בקרצייה, תקראו לנו בהקדם!

 

הדברת קרציות–100% אחריות של פרקפט הדברות

אנחנו מספקים לכם 100% אחריות על שירותי הדברת קרציות. אנחנו מבצעים את השירות באמצעות הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, ובעזרת כלים וציוד מתקדמים, כל הנאמר כאן מאפשר לנו לבצע הדברת קרציות בכל מקום בצורה הטובה ביותר. בסיום תהליך ההדברה, אף קרצייה לא תימצא אצלכם בבית, אף קרצייה לא תרצה להיכנס אליכם, ותוכלו לחזור אל שגרת חייכם במהירות המירבית.

אנחנו מזמינים אתכם לצור קשר עוד היום ונגיע אליכם בהקדם האפשרי. אנחנו מספקים שירות 24/7, בכל מועד, בכל מקום, והכי חשוב במחיר הוגן, אטרקטיבי, ונוח לכל כיס!

מה עושים עם קרציות_ הדברת קרציות עוד היום!
מה עושים עם קרציות_ הדברת קרציות עוד היום!
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader