לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

סיכונים בריאותיים במחייה עם חולדה

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

מכרסמים רבים מהווים בעיה בריאותית עבור בני אדם. דוגמא טובה לכך הן חולדות. החולדות מטבען נשאיות של מחלות בעייתיות לבני האדם ואף נשאיות של מחלות אחרות העלולות לגרום לפגיעה חמורה בבריאות האדם ובע"ח אחרים. במידה ואתם חוששים שיש חולדות בביתכם או בחצר, הפתרון הוא לקרוא באופן מיידי למדביר מקצועי שידע לאתר וללכוד אותם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מצאתם חולדה בבית? זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג להגיע אליכם כמה שיותר מהר, עם כל הציוד והמכשור הרלוונטי בשביל ללכוד אותה. חברת פרפקט הדברות מתמחה בלכידת חולדות בכל מקום, על פי דרישת הלקוח. אנחנו זמינים 24/7, בכל שעה, יום ומועד. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו 100% הצלחה, 100% איכות, 100% אחריות! צרו איתנו וקבלו את כל המידע הרלוונטי עבורכם!

 

שיניה הקדמיות של החולדה בעלות שורש פתוח, כלומר השן צומחת כל הזמן ולכן החולדה חייבת לכרסם על מנת לשבור את השן ומכאן מקור השם מכרסמים.

את הכרסום נראה בעיקר באריזות מזון, בקבוקי שתייה ושמן, מערכות תקשורת, כבלי חשמל וכדומה, נזק זה בא לידי ביטוי בערך כספי.

לצערנו היו מקרים שבהם הנזק היה גופני, כאשר חולדה ביצעה כרסום בתינוקות או במבוגרים חסרי ישע.

לא כל מלכודת שעכבר ילכד בו, בהכרח תילכד החולדה, לכן צריך לדעת איזו מלכודת להתאים לכל אחד מהם.

 

אילו סיכונים בריאותיים קיימים אצל חולדה?

 

חולדות כאמור נושאות בתוכן חיידקים אשר יכולים לייצר מחלות, זיהומים ודלקות שונות בקרב בני אדם. כמו כן, חלק מן המחלות עלולות להיות מועברות ע"י הצואה והשתן. עליית חולדות על המזון או שתן על המזון, יגרום לזיהום חמור של המזון ואיתו הסכנה להעברת זיהומים מחלות אלינו.

הנה דוגמא קטנה למחלות המועברות ע"י חולדות:

הרעלות מזון-בגלל העובדה שחולדה מזהמת את המזון שלנו, היא עלולה לגרום אצלנו למחלות מעיים ולהעביר אלינו את חיידק הליסטרייה וסלמונלה.

דבר – אחת מעשר מכות מצריים, ידועה גם בשם המגיפה השחורה שפגעה במאה 14 באירופה והרגה כ- 25 מיליון איש.

מחלת הדבר עוברת ע"י חיידק שנמצא על פרעושי החולדה, כאשר הפרעוש מוצץ דם מהחולדה, החיידק מועבר אליו וכאשר אותו פרעוש מוצץ דם מהאדם, הוא מעביר אליו את החיידק.

כלבת(Rabies) – חולדות נמצאות הרבה בסביבה של כלבים נטושים, כלבים שאינם מטופלים ולא מחוסנים מפני כלבת. לכן, אם הן חושפות אותנו למחלה. במקרה כזה, עלינו לפנות באופן מיידי לטיפול רפואי.

עכברת(Leptospirosis) – מחלה המועברת על ידי החולדה דרך המגע עם השתן שלה.

קדחת נשיכת חולדה(Rat-bite fever) – מחלה המועברת על ידי חיידק שנמצא בחולדה, דרך נשיכה או שריטה שלה.

האנטה – מחלה שעלול להוביל לאי ספיקה נשימתית ואי ספיקת לב. המחלה מועברת דרך מגע עם שתן של חולדות.

נשיכה של חולדה עלולה להיראות לנו דבר פשוט ולא משמעותי. אך גם אז עלינו לטפל בה באופן מיידי. אנחנו לא יכולים לדעת איפה החולדה הייתה קודם לכן ואילו חיידקים היא נושאת. לכן, אם ננשכנו על ידי חולדה, יש לחטא את אזור הנשיכה, במקרים מסוימים לפנות לרופא, לצורך מעקב. בנוסף יש לעקוב אחרי התנהגות הגוף במשך מספר שבועות, בשביל לוודא שאין תסמינים מיוחדים.

בשביל להימנע מנשיכות או סיכונים בריאותיים אחרים שחולדות עלולות לייצר, כל מה שעליכם לעשות זה לפנות אלינו. אנחנו בחברת פרפקט הדברות, מוזמנים לא פעם לבתי לקוחות אשר זיהו סימנים של חולדות בבית ומבקשים מאיתנו ללכוד אותן, לפני שהן יהפכו לסיכון בריאותי עבורם.

לכידת חולדה לקראת שחרור בטבע
לכידת חולדה לקראת שחרור בטבע

כיצד תזהו שיש לכם חולדות בבית?

ישנם 3 סימנים עיקריים לכך שחולדה נמצאת בתוך הבית ועליכם לקרוא לנו בשביל ללכוד אותה:

  • צואה-צואת החולדה (גללים) נראים בצורתם גלילים מעוגלים קטנים יחסית בצבע שחור ולעיתים בצורת בננה. אפשר למצוא אותם מאחורי ספות, בתוך ארגזי מצעים של מיטות, מאחורי מקררים, בארונות המטבח וכדומה. כך אפשר לדעת שישנה חולדה בסביבה.
  • סימני כרסום-אם מגלים סימני כרסום של אריזות מזון, חוטי חשמל, רהיטים בבית אז אפשר להניח שישנה חולדה בבית. חולדות נוהגות לכרסם פריטים שונים, בשביל לשנן את השיניים שלהן.
  • צפייה-ראיית החולדה מתרוצצת בפינות הבית, הולכת על כבלי חשמל או תקשורת שמחוברים או קרובים לבית, טיפוס על עצים בחצר או בקרבת הבית.

מחילות באדמה בחצר הבית או הבניין, ערימת חול בתחתית ארונות המטבח, שקיעת ריצוף וכדומה. כל אלו הם סימנים היכולים להעיד על הימצאות חולדות בבית

לבעלי הכלבים והחתולים, שימו לב לשינוי בהתנהגותם, הם לפעמים מתבייתים על אזורים מסוימים, תבדקו את האזורים האלה וחפשו את הסימנים שמוזכרים לעיל.

לא רק סיכונים בריאותיים

כאמור החולדות עלולות להעביר אלינו מספר רב של מחלות, אך גם הנזק ההיקפי עלול להיות חמור.

כרסום בחוטי חשמל – עלול לגרום לקצר ולשריפה במבנה.

כרסום במערכות השקיה בחצר או בבית-עלול לגרום להצפות.

חפירת מחילות מתחת הריצוף-עלול לגרום לשקיעת הריצוף ופגיעה בתשתיות חיוניות כגון: חשמל, מים, תקשורת, גז חימום תת רצפתי וכו'.

אבי הלוכד
אבי הלוכד

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

 

אנחנו בפרפקט הדברות מספקים פתרונות הדברה ולכידה יעילים נגד חולדות.

שלב ראשון-אנחנו מזהים בעזרתכם שאכן מדובר בחולדה לשם כך, נבקש מכם לשלוח לנו תמונות של המכרסם או של הסימנים שזיהיתם ונעזור לכם בזיהוי המזיק כבר בטלפון ולייעץ לכם ללא עלות.

שלב שני-אנחנו מגיעים אליכם הביתה לנטר את האזור ולבחון היכן החולדה פועלת, היכן היא מסתתרת, מהיכן חדרה אליכם, ולנסות ללכוד אותן בידיים ממש.

שלב שלישי-במידה ולא מצאנו אותן, אנחנו נשתמש באמצעים כגון: מלכודות, פתיונות ואמצעים אחרים המאפשרים לנו ללכוד את החולדה כמה שיותר מהר.

לאחר מכן, אנחנו נבצע בדיקות מקיפות לוודא שלא נותרה שום חולדה באזור. כך הטיפול שלנו מושלם ואתם לא תמצאו את עצמכם תחת סיכון בריאותי.

סיכום

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי. אנחנו בפרפקט הדברות, זמינים עבורכם, 24/7, בכל שעה, בכל יום, בכל מועד. אל תהססו, פנו אלינו ונדאג להגיע אליכם בהקדם לספק לכם שירות הדברת ולכידת חולדות ברמה הגבוהה ביותר.

סיכונים בריאותיים במחייה עם חולדה
סיכונים בריאותיים במחייה עם חולדה
אנחנו בפרפקט הדברות גובים החל מ-600 שקל עבור לכידת חולדות. המחיר משתנה בהתאם למיקום המבנה, סוג העבודה, וכן שעת העבודה. אנחנו מספקים לכל מי שפונה אלינו הצעת מחיר מפורטת ושקופה.
חולדות מחמד, הן חולדות שנולדו וגודלו במעבדה ועברו תהליך בדיקות רפואי לשלול נשיאת מחלות או חיידקים. כל עוד החולדה נמצאת בהשגחה במהלך הוצאתה מהכלוב ובזמן המשחק איתה, לא צריכה להיות בעיה או קיום חשש להעברת מחלות. אך אם החולדה ברחה ונמצאה כעבור מספר ימים, אז כדאי לבצע הערכה רפואית עם ווטרינר על מנת לשלול המצאות חיידקים וכדומה
במרבית המקרים לא, אך מומלץ לא לגעת בחולדה ולא לשחק איתה או כל דבר דומה. אנחנו לא יודעים איפה היא הייתה קודם לכן, ולכן הסיכון יכול לגבור, גם אם הוא לא יתממש. לכן מוטב להימנע ממגע, ואם מזהים חולדה לפנות למדביר מקצועי.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader