לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

הדברה בטוחה – מה זה אומר?

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

כשאנחנו ניגשים לבצע עבודה אצל לקוחות המזמינים אותנו, אנו מקפידים לספק שירותי הדברה בטוחה. חשוב לנו, לא רק להדביר את המקום ולמנוע ממזיקים או מכרסמים להפריע לשגרת החיים הסדירה לכם, אלא גם לבצע את התהליך בצורה בטוחה, מבלי חשש שמשהו יקרה לכם, למשפחתכם, או לחיות המחמד המטופלות על ידכם.

 

אם אתם זקוקים היום לשירותי הדברת מזיקים ומכרסמים, אל תהססו, פנו אלינו עוד היום ואנחנו נגיע אליכם בהקדם. אנחנו בפרפקט הדברות עומדים לרשותכם, 24/7, לכל פנייה, בכל מקום. אנחנו מבטיחים לכם 100 אחוז הצלחה, 100 אחוז אחריות, 100 אחוז הדברה בטוחה. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שאף חרק או מכרסם לא יפריע לכם יותר. תסמכו עלינו!

מדביר מקצועי מתמחה לא רק באבחון ואיתור מזיקים ומכרסמים, בשטח סגור או פתוח, ובשימוש בכלים על מנת להדביר או ללכוד אותם, אלא הוא גם מתמחה בתכשירים הקיימים בתחום ההדברה ובפרט בחומרים שמאפשרים לבצע הדברה בטוחה, כך מדביר אמור לבחון תכשירים ולהשתמש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק ההדברה. כך אנו בפרפקט הדברות, נוהגים להשתמש.

מה זה חומרים לביצוע הדברה בטוחה?

 

הדברה בטוחה מתבצעת על ידי חומרים הכוללים מינימום כימיקלים וחומרים אחרים שעלולים לגרום נזק לבני אדם, חיות מחמד, או לכלל הסביבה (צמחים, מזון. ודברים נוספים).

כשמבצעים הדברה, המטרה היא להרחיק אותם, לצמצם השפעתם, ואף לגרום למותם של המזיקים הנמצאים באזור וכן למנוע ממזיקים אחרים להגיע אליו, על ידי שימוש בחומרים שהחשיפה אליהם מסוכנת עבורם, ואפילו אטימת חורים מהם הם מגיעים.

 

שימו לב

הדברה היא לא פעולה שמחייבת חומרים שיכללו רעלים או מרכיבים שיהיו מסוכנים לבני אדם או לחיות המחמד.

 

 

כאשר אנחנו מוזמנים לבית לבצע עבודת הדברה, אנו מכירים בכך שהמטרה שלנו היא לא רק להדביר את המקום מפני מזיקים ולנקות אותם מהשטח המודבר, אלא גם לאפשר, עד כמה שניתן, לדיירים בו להתנהל בצורה הכי רגילה מבלי שהתכשירים בהם אנחנו נשתמש יסכנו אותם, ויפריעו להם להתנהלות היומיומית.

זה נכון אפילו יותר אם יש תינוקות, ילדים או קשישים שהמערכת החיסונית שלהם חלשה יותר. במקרים כאלה, אפילו חשיפה לכמויות קטנות של חומרי הדברה לא בטוחה, יכולה לסכן אותם. לכן אנחנו מקפידים על שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, חומרים "ירוקים" או חומרים אחרים שקיבלו את האישור של המשרד להגנת הסביבה להדברה ביתית שאינם מסכנים איש.

אבי מדביר עם ריסוס
אבי מדביר עם ריסוס

מדוע חשוב להשתמש בחומרים של הדברה בטוחה

 

שימוש בחומרי הדברה בטוחה נפוץ היום מ-5 סיבות:

  • החשיפה אליו איננה מסוכנת, לא לבני אדם, לא לחיות מחמד ולא לסביבה בכלל.
  • לחומרים בהם אנחנו משתמשים אין ריח, מה שמאפשר שהות הרבה יותר נעימה באזור אחרי שמסיימים את תהליך ההדברה.
  • מאחר וזה חומר לא מסוכן ולא בעייתי, אזי שניתן לחזור מהר מאוד לשגרה אחרי סיום התהליך. אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם שנבצע את תהליך ההדברה במהרה ואתם תוכלו לחזור אל שיגרת יומכם, ולא תצטרכו לבלות שעות ארוכות מחוץ לבית. הדברה בטוחה מבטיחה שתוכלו לחזור בהקדם לעשות את מה שאתם צריכים.
  • הדברה בטוחה שומרת טוב יותר על הסביבה. היום אנחנו מחפשים כל דרך אפשרית למנוע פגיעה ונזק סביבתי, וגם בתחום ההדברה אנחנו פועלים לשם כך. לכן אנחנו בחברת פרפקט הדברות, דואגים להשתמש בחומרי הדברה שאינם מזיקים, לא לפרחים, לא לצמחים, לא למים או לכל חומר אחר.
  • להבדיל מחומרי הדברה שהוצאו מהחוק כגון: פחממנים כלורים, וזרחנים אורגנים, הרי שחומרי הדברה בטוחה שעשויים מפרתרואידים, מתפרקים במהירות, זה כמובן חוסך נזק משמעותי, ארוך טווח.

 

איך אנחנו מבצעים הדברה בטוחה?

 

כשאנחנו מוזמנים אל בית הלקוח, דבר ראשון שאנחנו עושים זה לבצע אבחון של המצב, על מנת להבין עם אילו מזיקים או מכרסמים אנחנו צריכים להתמודד. לאחר מכן, אנחנו מגבשים תוכנית פעולה.

בנוסף, אנחנו בוחרים עם אילו חומרי הדברה לבצע את העבודה על מנת לייצר תהליך עבודה נכון ובטוח. אנחנו בוחרים חומרים שיכולים לטפל באופן ממוקד במזיק או במכרסם, ולהימנע מנזקים לדיירי הבית, וכן נזקים סביבתיים.

לדוגמא, נניח ואתם מזמינים אותנו לטפל בחולדות בבית, במקום להשתמש בתכשירים רעילים כמו ריסוס, אנחנו מקפידים להשתמש במלכודות ופיתיונות מורעלים אשר לא יהיו נגישים לבעלי חיים ובני אדם. הם יעשו את העבודה בצורה הבטוחה ביותר וישמרו על הסביבה בצורה הרבה יותר טובה.

כך גם נעשה, במקרים אחרים, לדוגמא, אם נצטרך להגיע לבית שיש בו פשפש מיטה, אנחנו נחפש פתרונות יעילים ובטוחים כגון שאיבה על ידי שואב תעשייתי והרתחה נקודתית על ידי קיטור תעשייתי אשר יגיע ל-154 מעלות, ונשתדל להימנע משימוש בחומרים מסוכנים שיכולים לסכן אתכם, בין אם זה באופן אקוטי או כרוני.

דוגמאות לתכשירים ואמצעים המשמשים להדברה בטוחה:

  • מלכודות וכלובים.
  • פיתיונות מורעלים.
  • מכשיר אלקטרוניים.
  • ג'לים.
  • מדבקות פרומון עם דבק ללא רעלים (מדבקות אותן החרק מריח ומושכות אותו אליהן).

כאמור, לפני כל עבודה שאנחנו מבצעים, אנו מקפידים לאבחן את המצב, לוודא מול מה אנחנו מתמודדים ואילו תכשירים או אמצעים יכולים לעזור לנו בשביל לטפל בחרק או במכרסם, בצורה הנכונה.

 

באילו מקרים ניתן לבצע הדברה בטוחה?

 

היום, בזכות קטלוג עשיר של מוצרים ותכשירים, אפשר לבצע הדברה בטוחה בכל מצב. אין מזיק או מכרסם שלא ניתן להתמודד איתו בעזרת תכשירים ואמצעים שיכולים ללכוד או להרוג אותו, ומנגד, אינם מסכנים את דיירי הבית ואת הסביבה.

לנו בפרפקט הדברות יש את כל מה שנדרש בשביל לבצע הדברה באמצעות חומרים בטוחים, בשטח פתוח ובשטח סגור, על פי דרישה. יש לנו את הידע, יש לנו את הניסיון, ואנחנו מסוגלים לבצע כל שירות באופן הבטוח ביותר.

אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו ולקבל את כל המידע הדרוש אודות הדברה בטוחה. אנחנו מבטיחים לכם, 100 אחוז בטיחות, 100 אחוז הצלחה.

הדברה בטוחה
הדברה בטוחה

ישנם מספר דברים שיכולים להוכיח שהמדביר עובד עם תכשירים של הדברה בטוחה:

  • הוא משתמש בחומרים ידידותיים לסביבה על פי התקן של המשרד להגנת הסביבה.
  • החומרים כמעט ואינם מסוכנים לאדם ולסביבה (כל מדביר חייב לידע את הלקוח לגבי סכנות אפשרויות)
  • החומרים אינם משאירים ריח.

בעיקרון, אין שום הבדל בעלויות בין הדברה בטוחה להדברה רגילה. אנחנו בפרפקט הדברות, גובים החל מ-350 שקל לכל סוג של הדברה. המחיר משתנה על פי מספר החדרים בדירה, שעת העבודה, סוג המזיק, ואם יש צורך אזי גם לפי מספר טיפולים.

אנחנו בפרפקט הדברות מספקים אחריות על שירותי הדברה, בהתאם לסוג המזיקים וסוג העבודה שבוצעה. מאחר וכל ההדברות שאנחנו מבצעים היא באמצעות חומרי הדברה בטוחים, הרי שהאחריות איננה מושפעת מסוג החומר אלא מסוג העבודה.

חומרי הדברה בטוחים יתחילו לעבוד באופן מיידי ועד שנתיים (תלוי בסוג הרעל). אין זמן המתנה עד שהחומר מתחיל להיות פעיל. במקרים אחרים, זה תלוי בהתנהגות החרק או המכרסם.

לנו יש את הידע, הציוד, והניסיון הדרושים בשביל להציב את המלכודות, פיתיונות, ואמצעים אחרים, כך שתוך זמן קצר יהיה אפשר לראות תוצאות. בכל מקרה, אנחנו נדאג שהלקוח יהיה איתנו בקשר על מנת לעקוב אחר ההדברה ולוודא שהמכרסמים או החרקים נתפסו ואין יותר בשטח הדירה.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader