לוכד עכברים בידיים!
הדברת כל המזיקים!
הגעה מהירה ללקוח!

לוכד חולדות פונים לבעל מקצוע מספר 1, לא מסתפקים בפחות!

הדברה לכל סוגי המזיקים
שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
ללא נזק וכניסה מהירה לאחר ההדברה!
אחריות מלאה בכתב על מגוון סוגי ההדברה!
מדבירים מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה
מעניקים שירות 24/7
שימוש בחומרים המאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה

גיליתם סימנים המלמדים שיש לכם חולדה בבית? אל תתפתו ללכוד אותה לבד. בשביל זה אנחנו כאן! לכידת חולדות צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע שיש להם את הידע, ניסיון ואמצעים מתאימים. פנו אלינו ונדע איך לטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר.

לא מעט אנשים, כאלה המתגוררים בסביבה חקלאית ובפרט בבתים צמודי קרקע, מוצאים את עצמם מתמודדים עם חולדות המצליחות לחדור אל המבנה ולהישאר שם. החולדות מצליחות להיכנס אל מקומות נסתרים שקשה מאוד להגיע אליהן שם והן נעות במהירות ממקום למקום, דבר שיכול להקשות על היכולת לתפוס אותן.

לכן, חשוב להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, לוכד חולדות מקצועי, שידע היכן לחפש, במה להשתמש, וכיצד ללכוד אותה. הפנייה אליו צריכה להתבצע בהקדם, ברגע שהחולדה מתה, היא הופכת להיות מפגע תברואתי משמעותי שיכול לסכן את בריאות הדיירים במקום.

 דברים שחשוב לדעת על חולדות והסכנה שבהן

 

בשביל להבין מדוע יש לפנות אל לוכד חולדות שיטפל בבעיה ולא לנסות וללכוד אותה לבד, צריך לדעת מספר דברים על חולדות:

גודל – אנשים נוטים להתבלבל בין חולדות לבין מכרסמים אחרים ובפרט עכברים, אך למעשה מדובר במכרסם גדול פי ארבעה ואפילו פי חמישה מעכבר ממוצע.

כוח – חולדה מצליחה לחדור אל מבנים, מאחר ויש לה יכולת לכרסם חומרים חזקים כגון מוצרי עץ ופלסטיק, ועוד. היא מייצרת נזק רב לאלמנטים המותקנים במבנה, למשל, גדרות, משקופים, קירות גבס וכן למרכיבים המאוכלסים בו, לדוגמא,לפריטי ריהוט וציוד ביתי.

אומץ – אנשים לא מאמינים, אך יצא לנו לראות בעבר בעבודתינו כיצד חולדות מסוגלות לתקוף ולהבריח חתולים וכלבים גדולים ממנה. זה כמובן מצמצם באופן ניכר את היכולת שלהן להתמודד איתה, ומאפשר לה להיכנס פנימה אל השטח בצורה הרבה יותר קלה.

מפגע – חולדה מהווה מפגע תברואתי משמעותי. היא נושאות מחלות רבות ולכן חשוב להזמין כמה לוכד חולדות כמה שיותר מהר ושידע לטפל בהן בצורה נכונה. למוטיב הזמן ישנה חשיבות גדולה, מאחר וככל שנמתין, כך הסיכון לנזק שייגרם עולה והחשיפה למחלות גדלה.

אבי לכד חולדה בידיים
אבי לכד חולדה בידיים

חולדה בשונה מעכבר, לא תיכנס למלכודת כלוב במידה והיא תראה את חברתה לכודה בתוכה.

 איך תזהו אם יש לכם חולדה בבית?

ישנם מספר סימנים המלמדים על כך שיש לכם חולדה בבית ואתם צריכים לקרוא ללוכד חולדות מקצועי שיתפוס אותה. ראשית, אם אתם מגלים סימני כרסום גדולים בפירות, ירקות, קופסאות מזון, וכאמור, במתקנים שונים בבית, משקופים, ריהוט ומרכיבים אחרים. שנית, אם אתם מוצאים בבית גללים גדולים, שחורים, בצורה של אורז, מפוזרים במקומות שונים. אם גיליתם את הסימנים האלה, צר לנו לבשר לכם, יש לכם חולדה בבית. אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נגיע אליכם כמה שיותר מהר ונלכוד אותה.

צפו כיצד אבי לוכד חולדה בידיים!

איך אנחנו עובדים?

לוכד חולדות מקצועי עובד באמצעות כלים ושיטות שונות, על מנת שהוא יכול ללכוד את החולדה כמה שיותר מהר.

ברוב מקרים אנחנו ננסה ללכוד חולדות בידיים, אך במקרים בהם לא יהיה אפשרי, בגלל מבנה האישיות של החולדה והיכולת שלה לברוח ולהתחבא.

במקרים ולא נצליח ללכוד בידיים נשתמש במרכיבים הבאים:

  • מלכודות דבק
  • מלכודות קפיץ
  • תיבות אוכל ממולכדות

חשוב לנו להדגיש, אנחנו עושים שימוש אך ורק בחומרים ידידותיים לסביבה, חומרים שאינם יכולים להזיק לבני הבית או לחיות מחמד השוהות בו. לכן אנחנו לא משתמשים בחומרים רעילים משום סוג שהוא ולא בחומרי הדברה שעלולים להיות מסכני חיים בשום צורה שהיא.

הבחירה באילו מלכודות להשתמש אנחנו מבצעים אחרי שלומדים על הבעיה מהלקוח, מסמנים את האזורים בהם החולדה יכולה להתגלות, ואז אנחנו מקפידים להניח את האמצעים הרלוונטיים בשביל שיהיה ניתן ללכוד אותה כמה שיותר מהר.

ההבדל בין שירות של לוכד חולדות מקצועי ומנוסה, כפי שאנחנו מציעים לכם בפרפקט הדברות לבין שירות של לוכד לא מקצועי ומנוסה, בא לידי ביטוי לא רק ביכולת להשתמש באמצעים ובכלים הנכונים, אלא גם ביכולת ללמוד את המסלול של החולדות, להכיר את ההתנהגות שלהן, ולהציב את האמצעים השונים במקומות הנכונים, המיועדים לכך, בשביל ללכוד את החולדה כמה שיותר מהר.

אבי הלוכד עם חולדה ביד
אבי הלוכד עם חולדה ביד

 כיצד אנחנו קובעים את התמחור לעבודה

עלויות הזמנת לוכד חולדות הן משתנות בהתאם לפרמטרים שונים. כשלקוח יוצר איתנו קשר, אנחנו מספקים לו הצעת מחיר מלאה בהתאם לפרמטרים הרלוונטיים ולתנאי ההזמנה.

4 פרמטרים לקביעת מחיר לכידת חולדות:

  • מיקום המבנה
  • סוג המבנה
  • אופי העבודה
  • שעת העבודה (קריאות מחוץ לשעות עבודה סדירות, יתומחרו במחיר גבוה יותר)

 

אחת מדרכי הכניסה של החולדות היא דרך עצים קרובים למבנה. איך מטפלים? יש לגזום את הענפים ככה שיהיו במרחק של מטר וחצי לפחות מהמבנה.

איך תבחרו את הלוכד הטוב ביותר?

עם השנים, בזכות אינספור עבודות שביצענו ללקוחות שונים ברחבי הארץ, למדנו גם אנחנו מה צריך בשביל לוכד חולדות איכותי. מה צריך בשביל לספק ללקוחות שלנו את השירותים הטובים ביותר ולעמוד בציפיות שלהם.

הבנה משמעותית בתחום – לוכד חולדות צריך להכיר את החולדה היטב, לדעת לא רק מה היא יכולה לעשות אלא גם כיצד היא מתנהגת. רק כך אפשר ללכוד אותה.

יצירתיות – בשביל ללכוד חולדות צריך להיות יצירתי, להשתמש באמצעים הנכונים, בזמן המתאים, להציב אותם במקומות הנכונים.

זמינות – לקוח המתקשר אלינו מצפה שנהיה זמינים ולהגיע אליו כמה שיותר מהר. אם נתעכב או נדחה אותו, זה עלול להיות מסוכן.

יסודיות – מהשלב הראשון ועד המועד בו אנחנו עוזבים את המקום עם החולדה ביד, עלינו לספק שירות מקצועי, יסודי, על מנת שהלקוח יוכל ליהנות ממבנה נקי מחולדות ולחזור אל שגרת חייו.

לסיכום, אתם מחפשים לוכד חולדות? צרו קשר עוד היום, פרפקט הדברות עומדים לרשותכם בכל עת ומוכנים לכל קריאה, בכל שעה ובכל מקום.

בעיקרון החוק מתיר להרעיל את החולדות, אך אנו בפרפקט הדברות משתדלים מאוד שלא להשתמש ברעל ולהרוג אותן. בנוסף, עם כל זה שאנחנו מיישמים את הרעל בצורה בטיחותית מאוד על פי חוק, רעל הוא רעל הוא רעל לכל יונק (בני אדם, בעלי חיים). אנו נשתדל ללכוד את החולדות בצורה הומנית מבלי ליישם רעל בשטח מכיוון שחמלתינו עליהן ועל הסובבים בבית, וגם כי הלקוח ירצה שנפתור את הבעיה שלו כמה שיותר מהר ולא לחכות עד שהיא תיתפס במלכודת או שתאכל מהרעל. לעתים, לאחר שלכדנו את החולדה בידיים, ופתרתנו את הבעיה שלשמה הגענו, הלקוח עדיין ידרוש רעל, אך אנו נסרב מ-3 סיבות עיקריות: 1. החוק לא מתיר ליישם רעל בשטח בו אין מזיק. 2. הרעל ימשוך חולדות נוספות למבנה. 3. החולדות ימותו, ואנו ממש לא דוגלים זאת בפרפקט הדברות.

הדברה מטעם העירייה לא פותרת את הבעיה של החולדות בבית מגורים מכיוון שהעירייה לא מבצעת מספר טיפולים בכל בורות הביוב בבניין המגורים כמו מדביר פרטי. העיריה מדללת במעט את המכרסמים אבל אך ורק בבורות הביוב הציבוריים, ובשטח שלה. דבר שלא יפתור כלל את הבעיה של המכרסמיים בבניין. העצה שלנו היא להזמין מדביר פרטי להדברת מכרסמים בבניין ולבצע מספר טיפולים בבניין כנגד מכרסמים עד גמר האוכלוסיה. אנו בפרפקט הדברות מעניקים בדר"כ את מירב הזמן לאחריות שהוא שלושה חודשים.

זה תלוי מאוד במקצועיות של המדביר. לא כל המדבירים הם לוכדי חולדות בידיים ממש כמונו. המדביר אמור לדעת עם איזה סוג של מכרסמם הוא מתמודד על מנת שיוכל ליישם מלכודות ופתיונות מתאימים לאותו סוג ספציפי של מכרסם. לא פעם ולא פעמיים אנו נקראים למקומות בהם היו מדבירים קודמים אשר לא הצליחו ללכוד את החולדה במלכודות, לא למשוך אותן לאכול מהרעל, וקל וחומר שלא הצליחו ללכוד אותה בידיים. כאשר אנו מגיעים, אנו מצליחים לפתור את הבעיה במהירות שיא, על כך יעידו מאות ביקורות עלינו.

לוכד חולדות פונים לבעל מקצוע מספר 1, לא מסתפקים בפחות!
לוכד חולדות פונים לבעל מקצוע מספר 1, לא מסתפקים בפחות!
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 257 ביקורות
×
js_loader